Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

:naughty:

Sen ett tag tillbaka så har Youtube och Vimeo haft det i beta.

Dessutom lanserade Apple denna artikeln innan iPad släpptes. Sidor som använder HTML5 för att anpassas till iPhone, iPod och iPad bla.

Nästan inga sidor använder html5 just nu, varför man bör ha html5 kompatibilitet just nu förstår jag inte.

Dessutom är det ju en beta version, menar du att man räknar det som att det är officiellt ute?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan inga sidor använder html5 just nu, varför man bör ha html5 kompatibilitet just nu förstår jag inte.

Dessutom är det ju en beta version, menar du att man räknar det som att det är officiellt ute?

Dessutom lanserade Apple denna artikeln innan iPad släpptes. Sidor som använder HTML5 för att anpassas till iPhone, iPod och iPad bla.

Har du problem med att läsa?

http://html5gallery.com/

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Bumpar denna för jag orkar inte starta en ny tråd. Är det bara för mig som YouTube är hopplöst segt just nu? Övriga sidor funkar prima för mig, och YouTube i sig funkar prima, men så fort jag ska titta på en film så buffrar den extremt långsamt.

Edit: Nu buffrar den inte alls.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Inbillar jag mig eller har de ändrat designen lite?

Lite ja. Det jag märkt so far är att ramarna är vita när man håller musen över en subscription video t.ex. Har inte märkt något mer än dock.

EDIT: Eller ja, de är vita, även om man inte håller över dem.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...