Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Fick just det här meddelandet på Youtube.

"Hey man wassup how is it going?

Your vids are awesome I was just looking thru ur channel. You shud try get noticed more

and get the views up . this website helps you get loads of subscribers for free

sub4sub.com

let me know what you think

Peace!

Jack"

:lol:

Det roliga? Jag har inga videos på min kanal. :lol:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Hur fungerar prenumerationsboxen på startsidan?

För jag gick in i min profil och sedan vidare till mina prenumerationer, och där hittade jag ett videoklipp som en av de jag prenumererar på lagt upp, fast klippet har inte visats i boxen på startsidan.

Kan man som videouppläggare välja om klippet ska visas i rutan på startsidan eller något? För i sådana fall får jag sluta lita på den och börja gå in manuellt och kika igenom klippen som laddas upp. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar Grepolisreklamen, det är så sjukt högt ljud på den. Jag funderar på att skaffa Adblock bara för att bli av med den reklamen.

Edit: Done and done, fasen så skönt. Fattar inte varför jag slutade använda Adblock för några år sedan, idiotiskt ju.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför har Fanboy's försvunnit från min lista? Kan jag lägga till den på något sätt? ohmy_1182776_0.gif

Vet inte vad du har för webbläsare, och ifall man gör likadant, men jag gör såhär i FF:

Verktyg > Tillägg > Markera AdBlock > Inställningar > Menyn Filter > Lägg till Filterprenumeration... > Lägg till en ny prenumeration (Längst ned till vänster står det) > Leta upp filtret i listan och lägg till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte vad du har för webbläsare, och ifall man gör likadant, men jag gör såhär i FF:

Verktyg > Tillägg > Markera AdBlock > Inställningar > Menyn Filter > Lägg till Filterprenumeration... > Lägg till en ny prenumeration (Längst ned till vänster står det) > Leta upp filtret i listan och lägg till.

Jag använder Rockmelt (som bygger på Chrome) och hittar inte det där.

Nåja, får vänta och se om det fixas. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...