Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

JÄVLA FITT YOUTUBE!!!!!!!!!! Vad har dom för problem egentligen?

Allt det jag har kollat hos mina prenumerationer är resetade så alla klipp från alla anses som okollade...

Ingen annan som får upp samma klipp ca 1 månad senare från det datum den lades ut? JAG VILL INTE KOLLA SAMMA KLIPP IGEN!!!!!!!!!!

Fick upp, fast bara klipp för en vecka sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara 4 - 5 prenumerationer, men jo de hade kommit tillbaka. Däremot så har jag inga problem att komma ihåg vilka jag sett och inte sett. Då det var bara att klicka på den senaste jag sett och sedan gå bakåt så de blev markerade som sedda. Sedan när jag ska se filmerna så är det bara att gå från den filmen och framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Blev precis tvingad att länka youtube med min gmail-adress. Nu buffrar Youtube fortare än någonsin. Tillfällighet? :ph34r:

Jag blev också tvingad nu, kunde inte smita undan på samma sätt som jag gjort tidigare. Så nu har jag skapat ett gmailkonto jag aldrig kommer använda bara för att få logga in på youtube. Känns ju värt.

Edit: Nehej, googlekonto var visst något helt annat. Så nu har jag ett konto som jag inte vet vad man har det till, ännu bättre.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag länkade mina konton för några år sen :unsure: Väldigt störigt då jag har blivit bannad men blir inloggad på kontot varje gång jag har varit inne på min gmail :( Då kan jag inte logga ut på youtube, utan jag måste tillbaka till gmail, logga ut från mitt main-konto och sen logga in på mitt alternativa. Önskar jag kunde ta bort länkningen eller radera det bannade youtube kontot :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kan inte länka mitt youtubekonto till min gmail för då skulle mitt youtube bli bannat igen :P

blev det två gånger innan för copyright

och jag har 4600 subs att förlora så det skulle ju inte vara så roligt

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...