Jump to content

YouTube-tråden


Bebben
 Share

Recommended Posts

Vadfan, jag vill inte länka mitt fucking konto till en jävla Gmail, vad är det här för skit? :umbertorant:

Och vad i helvete? Måste man ange telefonnummer och skit nu också för att kunna verifiera också? FUCK YOU YOUTUBE!

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Massvis med videos laddar inte ens för mig längre... :(

Äntligen någon med samma problem!

Eller ja, ehrm.. Det där lät ju sjukt elakt. Men jag menar att jag har haft samma problem jättelänge utan att veta hur jag ska lösa det. Många filmer buffrar jättesegt eller inte alls, jag tänkte för att det kanske blev så om man har GoogleDNS, så jag ändrade till openDNS. Det hjälpte inte, så jag ändrade till Telias standardDNS och det känns som det blev aningen bättre. Men det är fortfarande inte felfritt, vilket det är på min laptop som står precis bredvid, och jag förstår inte varför.

Märkte också att om jag tog en film och embeddade den på till exempel forumet så kunde jag se den, men inte på själva youtubesidan.

Edit: Kan det ha med flash player att göra? För den embeddade spelaren ser inte likadan ut som den på huvudsidan.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen någon med samma problem!

Eller ja, ehrm.. Det där lät ju sjukt elakt. Men jag menar att jag har haft samma problem jättelänge utan att veta hur jag ska lösa det. Många filmer buffrar jättesegt eller inte alls, jag tänkte för att det kanske blev så om man har GoogleDNS, så jag ändrade till openDNS. Det hjälpte inte, så jag ändrade till Telias standardDNS och det känns som det blev aningen bättre. Men det är fortfarande inte felfritt, vilket det är på min laptop som står precis bredvid, och jag förstår inte varför.

Märkte också att om jag tog en film och embeddade den på till exempel forumet så kunde jag se den, men inte på själva youtubesidan.

Edit: Kan det ha med flash player att göra? För den embeddade spelaren ser inte likadan ut som den på huvudsidan.

Same problem.

360p Buffrar typ aldrig för mig, medans 480p kan småbuffra och konstigt nog så funkar 720p bäst att spela upp i, för då vill skiten iaf börja buffra direkt (åtminstone 20% av gångerna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då måste det vara pga att jag tittar på konstiga klipp eller så, vissa klipp (ytterst sällan dock) har reklam 10-15sec och den reklamen kan jag inte göra något åt..

Troligen har du valt fel filter-subscription i adblock så att regeln för att blocka reklamen inte finns med, jag kör med Fanboy's List och Fanboy's Sweden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...