Jump to content

Iphone 3GS


Siana
 Share

Recommended Posts

Nu vet jag inte vad som har hänt med min telefon, den vägrar starta.

Allt jag ser är "Low battery"-mätaren. När jag väl pluggar in den i en laddare så står det att den laddar, men mätaren ändrar sig inte och telefonen går inte starta..

Vet inte om det är samma för en iPod touch som en iPhone, men när min touch hakar sig så håller jag bara inne båda knapparna samtidigt tills den slocknar helt. Efter det väntar jag en stund och startar om den, det fungerar alltid. Provat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 216
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill köpa en iPhone 3GS 16GB och betala ~300:- /mån i 24 månader. Jag vill kunna surfa mycket (Facebook och YouTube främst) och skicka upp till 2000-3000 gratis sms. Samtal skiter jag i, ringer inte så mycket endå. Av vem ska jag köpa iPhonen ifrån och vilket abonemang passar mig? :rolleyes:

Telia Mobil Max 25 Surf Alltid, är det nåt bra att ha?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill köpa en iPhone 3GS 16GB och betala ~300:- /mån i 24 månader. Jag vill kunna surfa mycket (Facebook och YouTube främst) och skicka upp till 2000-3000 gratis sms. Samtal skiter jag i, ringer inte så mycket endå. Av vem ska jag köpa iPhonen ifrån och vilket abonemang passar mig? :rolleyes:

Halebop Vänner med Surfbas, helt klart.

Abonnemang Halebop Vänner Surf Bas

0 kr/min inom Halebop, SMS:a fritt och surfa fritt

Det kör jag på och det fungerar klockrent. Du har 500mb i 3G-trafik att göra av med varje månad och när du överksrider gränsen på 500mb kan du fortfarande surfa hur mycket du vill, dock utan 3G. Men 500mb klarar du dig lätt på om du inte streamar allt för mycket på youtube varje dag.

Du har gratis SMS och hela köret också. Läs mer på halebops hemsida!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halebop Vänner med Surfbas, helt klart.

Abonnemang Halebop Vänner Surf Bas

0 kr/min inom Halebop, SMS:a fritt och surfa fritt

Det kör jag på och det fungerar klockrent. Du har 500mb i 3G-trafik att göra av med varje månad och när du överksrider gränsen på 500mb kan du fortfarande surfa hur mycket du vill, dock utan 3G. Men 500mb klarar du dig lätt på om du inte streamar allt för mycket på youtube varje dag.

Du har gratis SMS och hela köret också. Läs mer på halebops hemsida!

Låter perfekt, hur mycket blir det i månaden då? Hittar ingenting på deras sida haha, klyddig design.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det värt att köpa en iPhone 3GS? Har en Nokia 5310 Express music just nu, jobbigt att använda den som "mp3-spelare" eftersom det suger på batteriet som in i helvete. Om jag nu skaffar en iPhone, vad är liksom de bästa man kan göra med den? Vilka är dem bästa applikationerna helt enkelt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Är det helt fel tid att köpa en iPhone eller? Jag villhverkligen ha en, men eftersom jag vill komma undan så billigt så möjligt så vill jag ha en 3Gs. (Nästkommande lär ju kosta en hel del). Kommer det bli stora prissänkningar på den mobilen när den nya kommer, tro?

Blaah, tycker det är skitträligt att den kostar runt 5k, trots att den är grym och trots att jag har råd. Har sett en massa blocket-annonser där priset ligger på runt 3500, men de känns aldrig speciellt pålitliga... Antar att det bästa trixet är att köpa en via The Phone House på det sätt som Siana berättade om, då är man ju i alla fall säker på vad man får.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det helt fel tid att köpa en iPhone eller? Jag villhverkligen ha en, men eftersom jag vill komma undan så billigt så möjligt så vill jag ha en 3Gs. (Nästkommande lär ju kosta en hel del). Kommer det bli stora prissänkningar på den mobilen när den nya kommer, tro?

Blaah, tycker det är skitträligt att den kostar runt 5k, trots att den är grym och trots att jag har råd. Har sett en massa blocket-annonser där priset ligger på runt 3500, men de känns aldrig speciellt pålitliga... Antar att det bästa trixet är att köpa en via The Phone House på det sätt som Siana berättade om, då är man ju i alla fall säker på vad man får.

Jag är själv grymt sugen på en och kommer garanterat att köpa en iPhone..

..men jag väntar till den nya, man vill ju ha det flashigaste :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
visste inte vart jag skulle posta men postar de här

installous funkar inte :S när jag startar de så blir själva "sidan" vit. ramen finns men installous sidan kommer inte upp?

Edit: har den gröna. v2.0.4

Installera om? Den senaste uppdateringen funkar fint för mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något sätt att se veckorna (alltså veckonumren) i standardkalendern i sin iPhone?

Inte vad jag vet! :wub:

Har också kollat efter denna funktion, men det slutade med att jag laddade ner någon kalender-app istället. Synd att man ska behöva klottra ner alla hemskärmar med ganska meningslösa applikationer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också kollat efter denna funktion, men det slutade med att jag laddade ner någon kalender-app istället. Synd att man ska behöva klottra ner alla hemskärmar med ganska meningslösa applikationer.

Därför är det guld med jailbreak, gömma apps som man inte kan ta bort men aldrig öppnar, kategorier osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...