Jump to content

Iphone 3GS


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 216
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fittjävlakuk-Halebop hade annullerat min order eftersom jag gjorde skrev den på mig själv, och tydligen var kontantkortet - vars nummer jag ville behålla och använda på abonnemanget - skrivet på min mor... Och när fick jag veta det? När JAG hörde av mig till dem igår, efter tre jävla veckor.

Tydligen var det något "systemfel" som gjorde att de anställda på Halebop inte kunde skicka iväg ett enda mail, SMS eller ringa till mig och meddela att jag måste beställa om ordern...

Så beställde om igår och tyvärr kunde de inte lägga mig på samma plats i turordningen igen så jag har 4 veckors väntetid framför mig igen. (Y)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fittjävlakuk-Halebop hade annullerat min order eftersom jag gjorde skrev den på mig själv, och tydligen var kontantkortet - vars nummer jag ville behålla och använda på abonnemanget - skrivet på min mor... Och när fick jag veta det? När JAG hörde av mig till dem igår, efter tre jävla veckor.

Tydligen var det något "systemfel" som gjorde att de anställda på Halebop inte kunde skicka iväg ett enda mail, SMS eller ringa till mig och meddela att jag måste beställa om ordern...

Så beställde om igår och tyvärr kunde de inte lägga mig på samma plats i turordningen igen så jag har 4 veckors väntetid framför mig igen. (Y)

Samma sak hände mig nästan med Phonehouse... råkade beställa två telefoner och de makulerade fel order! Som tur var var båda identiska.

Det där är riktigt surt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som ska köpa skal! Innan ni köper på något jättedyrt ställe kolla på www.focalprice.com först! Fri frakt över hela världen och har riktigt billiga priser, i dollar.

Ska själv beställa ett skal (genomskinligt, svart), en billaddare och en vägguttags-laddare. Hela kalaset gick på en 8.61 dollar. :lol:

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som ska köpa skal! Innan ni köper på något jättedyrt ställe kolla på www.focalprice.com först! Fri frakt över hela världen och har riktigt billiga priser, i dollar.

Ska själv beställa ett skal (genomskinligt, svart), en billaddare och en vägguttags-laddare. Hela kalaset gick på en 8.61 dollar. :angry:

Billig sida, men det är ju inga kvalitetsskal de har direkt - det är bara alla de olika kinesiska modellerna :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tydligen fick The Phonehouse in lite telefoner från Tre idag.

Hoppas att de skickar min telefon nu (5 veckor sedan jag beställde)...

Bör få den någon gång nästa vecka isåfall.

... fyfan vad jag hatar deras telefonsupport-kö. Som det står i Mobiltopicen fick jag vänta cirkus 37 minuter för att komma fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tydligen fick The Phonehouse in lite telefoner från Tre idag.

Hoppas att de skickar min telefon nu (5 veckor sedan jag beställde)...

Bör få den någon gång nästa vecka isåfall.

... fyfan vad jag hatar deras telefonsupport-kö. Som det står i Mobiltopicen fick jag vänta cirkus 37 minuter för att komma fram.

Haha, själv älskar jag The Phone House atm. Idag fick jag en spännande överraskning.

Om ni minns det så köpte jag alltså min telefon med abonnemang men med 0 månaders bindning för ungefär 4700kronor från Phone House. Detta var fel på hemsidan (ordinarie pris var 5700) men jag bokade innan de hann ändra och fick den för det priset.

Första positiva överraskningen var att jag slapp tre uppsägningsmånader med Telias abonnemang. Jag ringde in under de 14 dagar man kunde ändra sig och behövde inte betala ett öre för abonnemanget.

Här om dagen kom en konstig faktura på 100 kronor från Telia, så jag antog att det var något jag behövde betala ändå... Men idag fick jag en utbetalningscheck från dem på 100kronor! :)

Jag kollade igen på fakturan och såg att det stod "-100:-"! :)

Jag har alltså fått 100 kronor i utbetalning från Telia för ett abonnemang jag aldrig använde eller betalade för. :D

Det hela gjorde att priset för min iPhone landar på 4600. Rätt schysst.

---

Lite bilder på några skal jag införskaffat btw:

89603610_1_1130923_0.jpg

88114405_1_1130923_1.jpg

89241308_1_1130923_2.jpg

Om ni undrar vad jag ska med så många skal med så 1) jag köper dem snorbilligt från Hong Kong eller Tradera ändå, 2) jag hoppas som jag kanske nämnt att göra lite smårecensioner av dem för att sedan få gratisexemplar från olika företag för att testa. Alltid kul med freebies.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh yes!

Har inte fått min telefon än...

Seriöst sur på Phonehouse nu... slängde iväg ett mail till deras support och ringde (då fick jag reda på att den inte ens blivit behandlad än)... huvuden ska rulla! :)

Jag har inte fått min än jag heller och drog iväg ett mail till Halebop idag bara för att få höra att ordern fortfarande ligger obehandlad.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...