Jump to content

Iphone 3GS


Siana
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 216
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har installerat Cydia och Winterboard för att skaffa Glasklart-temat. Jag har dock ett problem. Efter att jag har laddat ner Glasklart via Cydia så ska det ju finnas i Winterboard, men det gör det inte. Jag har testat med andra teman och alla funkar förutom Glasklart. Hjälp! :naughty:

Testa tanka Glasklart ifrån Rock istället! :P

Det är ett moddat Glasklart vad jag kan se. Har du fixat det själv, Mystic? :D

Via datorn då alltså, eller bara laddat ner det i Cydia?

Det är ett Glasklart, inte alls moddat egentligen. Lockscreenen är ändrad, typsnitten likaså.

BiteSMS ikonen är oändrad just för jag tyckte det blev snyggt med något utstickande istället för en helt genomskinlig ikon. :D

Sen har jag infiniDock och FiveRow-Springboard.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa tanka Glasklart ifrån Rock istället! :P

Det fungerar inte heller. Det är inte så att det ligger listat under något annat namn i Winterboard eller?

Edit: Tror jag tankade fel Glasklart (en på ca 400kb) hittade en på ca 13mb nu. Author: Max Rudberg. Borde stämma.

Edit 2: Nu fungerar det! :D

Edit 3 haha: MyStiC: Vad är det för plugins du har så att du får fem ikoner på en rad, %-mätare vid batterimätaren samt egen text ("Emily<3") längst upp?

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerar inte heller. Det är inte så att det ligger listat under något annat namn i Winterboard eller?

Edit: Tror jag tankade fel Glasklart (en på ca 400kb) hittade en på ca 13mb nu. Author: Max Rudberg. Borde stämma.

Edit 2: Nu fungerar det! :P

Edit 3 haha: MyStiC: Vad är det för plugins du har så att du får fem ikoner på en rad, %-mätare vid batterimätaren samt egen text ("Emily<3") längst upp?

FiveRow ger honom fem rader, procentmätaren vid batteriet ingår i 3.0 programvaran, det borde du hitta på Inställningar - Allmänt - Användning om jag inte minns fel, du får kolla runt.

Jag har nåt program som kunde ändra texten där det står telia, halebop osv. Tror att det hette fake carrier nånting. Tror också att man kunde ändra mittraden med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FiveRow ger honom fem rader, procentmätaren vid batteriet ingår i 3.0 programvaran, det borde du hitta på Inställningar - Allmänt - Användning om jag inte minns fel, du får kolla runt.

Jag har nåt program som kunde ändra texten där det står telia, halebop osv. Tror att det hette fake carrier nånting. Tror också att man kunde ändra mittraden med det.

Okej, tack så mycket!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FiveRow ger honom fem rader, procentmätaren vid batteriet ingår i 3.0 programvaran, det borde du hitta på Inställningar - Allmänt - Användning om jag inte minns fel, du får kolla runt.

Jag har nåt program som kunde ändra texten där det står telia, halebop osv. Tror att det hette fake carrier nånting. Tror också att man kunde ändra mittraden med det.

Men endast på 3GS, right?

I och för sig.. Tråden handlar ju om 3GS, men jag tänkte att 3.0-programvaran finns ju till 3G också, och där kan inte jag få fram någon procentmätare i alla fall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gick strålande.

Fick betala 5100 eller liknande, jailbreakade direkt och ringde telia. Klart. Inga problem alls.

Ska bara betala månadsavgifter fram till och med 25/3.

Tack för din hjälp ännu än gång!

Åfan, nice. Inga problem!

Men blev du tvungen att betala 3 månaders abonnemang? Det var ju underligt, jag hade ju som sagt en ångerrätt på 14 dagar så jag slapp allt det. Nåja, det rör sig väl inte om mer än ett par hundringar ändå. Fortfarande billigt! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men endast på 3GS, right?

I och för sig.. Tråden handlar ju om 3GS, men jag tänkte att 3.0-programvaran finns ju till 3G också, och där kan inte jag få fram någon procentmätare i alla fall. :P

Tror det finns en grej till Winterboard efter jailbreak som kan göra så du får det på en 3G:a. :D

Annars är det endast på 3Gs, tråkigt nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Nu vet jag inte vad som har hänt med min telefon, den vägrar starta.

Allt jag ser är "Low battery"-mätaren. När jag väl pluggar in den i en laddare så står det att den laddar, men mätaren ändrar sig inte och telefonen går inte starta..

Jag vet ju att du inte är en idiot, men, har du testat ladda den länge? När du tömmer batteriet helt och pluggar in laddaren så måste batteriet laddas lite innan telefonen kan starta. Så allt du ser i början är ett batteri med lite rött i botten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet ju att du inte är en idiot, men, har du testat ladda den länge? När du tömmer batteriet helt och pluggar in laddaren så måste batteriet laddas lite innan telefonen kan starta. Så allt du ser i början är ett batteri med lite rött i botten.

Jag har försökt. :confused: Lät den stå på över natten, den har inte startat heller.

Och den är inte jailbreakad längre, så kan knappast vara något fel pga det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...