Jump to content

Iphone 3GS


Siana
 Share

Recommended Posts

Fan det är synd att det inte finns något ordentligt svenskt ställe att beställa ifrån.

Kanske skulle hälsa på nya butiken i Linköping iofs. De ska ju ha allt till Apple produkter säger dom. :lol:

Webhallen har en massa bra skal, där får du skalet dagen efter du har beställt det om du beställer innan 16. De är ju förstås dyrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 216
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Webhallen har en massa bra skal, där får du skalet dagen efter du har beställt det om du beställer innan 16. De är ju förstås dyrare.

Aaaah.. Tack Ska kolla in det :lol:

Du.. Det var ganska najs. Pluspoäng till Siana, skalman.

Om du vill så får du gärna posta något som typ, en video eller vad som helst som visar hur bra ett silikonskal är. :yes:

För det verkar mest motverka repor.

Det har ju en viss dämpande effekt vid fall också vad jag förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. Det var ganska najs. Pluspoäng till Siana, skalman.

Om du vill så får du gärna posta något som typ, en video eller vad som helst som visar hur bra ett silikonskal är. :yes:

För det verkar mest motverka repor.

:lol:

Det där är en Capsule Rebel (en sån som jag har), så den har silikon OCH hårdplast... Men hårdplasten är mest där för att hålla ihop silikonen, det är fortfarande silikonkanterna som tar smällarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejen har fått sin nu!

dock är hennes mamma så urbota korkad att hon tog med sig den hem ut i skogen istället för att lämna av den till henne i skolan så jag kan inte leka med den på flera dagar :)

Tufft läge! ^^

--

Jag hatar Halebop just nu! Klockan 1 inatt skulle mitt nummer bytas, blabla, när jag vaknar så är mitt telenor oregistrerat och jag tänker direkt "jaaa, äntligen!", tittar på telefonen, INGEN FUCKING SERVICE fortfarande!!

Så nu kan jag inte spamma sönder mina kompisar med sms förrän imorgon.. :lol:

På tal om att spamma... Ni med iPhone (vilken modell som helst), Har ni kommit på något sätt ni kan tipsa om hur man skickar väldigt många sms till en person bara för att störa? Har ju 3000 gratis i månaden nu så. :naughty:

Enda jag kommit på är att skriva en bokstav, direkt klicka skicka, sen skriva en bokstav, skicka osv.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tufft läge! ^^

--

Jag hatar Halebop just nu! Klockan 1 inatt skulle mitt nummer bytas, blabla, när jag vaknar så är mitt telenor oregistrerat och jag tänker direkt "jaaa, äntligen!", tittar på telefonen, INGEN FUCKING SERVICE fortfarande!!

Så nu kan jag inte spamma sönder mina kompisar med sms förrän imorgon.. :naughty:

Ett mail senare till halebop så hade de ett tekniskt fel precis då mitt nummer skulle bytas. Nu är allt fix och jag kan sitta med edge inne på skolan och rapportera till gtasajten. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...