Jump to content

Michael Jackson har avlidit i hjärtattack!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt.

Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan.

Och tågen hade gått i tid!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det var inte kul att han dog... Nu ska de genomsöka hans läkares bil om han skulle kunna tagit överdos på dågot... Kan finnas flera anledningar till varför han skulle gjort det...

bla hade han en halv miljon dollar i skulder. Och han visade att han inte mådde bra för han skulle snart göra sin sista konsär eller vad man nu ska kalla det ågon gång i år. Han blev bara 50. Han var en mycket bra sångare och jag önskade att han fanns kvar :D :D :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt.

Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan.

Du tror verkligen det? Jag är väldigt säker på att vi inte hade funnits, och en hel del annat med det. Våra föräldrar samt mor/farföräldrars beslut måste ha påverkats av andra världskriget. Utav det de hörde på nyheterna etc.

Det var inte kul att han dog... Nu ska de genomsöka hans läkares bil om han skulle kunna tagit överdos på dågot... Kan finnas flera anledningar till varför han skulle gjort det...

bla hade han en halv miljon dollar i skulder. Och han visade att han inte mådde bra för han skulle snart göra sin sista konsär eller vad man nu ska kalla det ågon gång i år. Han blev bara 50. Han var en mycket bra sångare och jag önskade att han fanns kvar :D :D :D:P

Mjo. Men han har väl nog rätt mycket pengar så de där miljonerna ska väl inte var så mycket problem att återbetala?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo. Men han har väl nog rätt mycket pengar så de där miljonerna ska väl inte var så mycket problem att återbetala?

Det var just det han inte hade, dels därför han skulle göra spelningarna i England, för att få ihop pengarna, men läste att han hade en "hemlig" gömma med pengar om nått skulle hända honom som han lämnar över till barnen.

Tragiskt är det iallafall, en stor artist, en av dom bästa, lyssnade på honom som fan när jag växte upp, riktig combo-breaker från det jag annars lyssnade på när jag växte upp, men det är nått med han och hans musik som jag fastnade för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror verkligen det? Jag är väldigt säker på att vi inte hade funnits, och en hel del annat med det. Våra föräldrar samt mor/farföräldrars beslut måste ha påverkats av andra världskriget. Utav det de hörde på nyheterna etc.

Ska du tänka så så skulle ingen funnits. Om inte min morsa hade ätit den där glassen 1976 så skulle jag inte funnits.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt.

Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan.

Eftersom jag är så jävla speciell måste jag bara påpeka att jag inte hade funnits om det inte var för WW2. Kriget fick farfar att sticka från Norge där han träffade farmor.

Ontopic though, jag bryr mig inte. Jag har inte läst igenom tråden faktiskt, men jag har sett andra som skrivit att poppen nu har dött. Låter lite bullshit enligt mig eftersom han inte tillfört något nytt såvitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säga vad man vill om Michael Jackson och hans förehavanden men han var en av vår tids historiens största artister. En ikon.

Jag kommer personligen inte att "sakna" honom på något sätt men jag har stor respekt för hans livsverk.

Fan vad jag är less på MJ nu, lyssnar P3 i bilen när jag jobbar, varenda jävla program idag har på något sätt berört MJ's bortgång, 80% av all musik som spelats idag har varit MJ. Visst han var stor och visst han dog i natt, men någon jävla måtta får det väl ändå vara? Inte ens Christer kunde låta bli att ta upp ämnet. Fy fan.

That's mainstream-radio for ya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:innocent:

"Michael Jackson ska inte kremeras. Eftersom att han består till 85% plast så ska han istället smältas om till Legobitar, så att barn kan fortsätta att leka med honom."

:innocent:

Det känns lite konstigt att han är död, men det var väldigt länge sen jag lyssnade på hans musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Police Say Michael Jackson's Death could be suspicious. They're currently looking for a Smooth Criminal, He could be black or white but he's definitely Bad & Dangerous. They got fingerprints off The Wall and they Say Say Say there was a Man in the Mirror, so he Has to be there. They would like Ben and Billy Jean to come forward but they don't want to be Starting something. Police say they Don't stop 'till they get enough as they found blood on the dance floor, Its going the be a tough case but they will Beat it. Police say its a real Thriller."

:innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...