Jump to content

Michael Jackson har avlidit i hjärtattack!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är Michael Jackson-tema på 4chan, hurra!

  • What's the difference between MJ and Disney Films? Disney films can still touch kids


    • The government have released a statement saying that michael jackson cannot be cremated; it is against emission laws, as he is 80% plastic - he must be recycled

    [*]So Michael jackson announces a 50 day tour, takes all the money and then dies? You've been hit by a smooth criminal

    post-1487-1245975284_thumb.jpg

    ---

    Personligen beundrar jag Jackson och hans musik väldigt mycket men alla dör och jag är inte direkt ledsen för att det skedde MJ just idag.

    "The doctors say the cause may have been his billy gene"

    "What's the difference between Neil Armstrong and Michael Jackson? One walks on the moon, and the other one's dead."

    "What's the difference between Michael Jackson and Farrah Fawcett? About 3 hours."

    :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Syrran säger att "Michael Jackson e död" mitt i natten, trodde hon jävlades men satt sedan och kollade på CNN ett bra tag.

Han gjorde mycket fantastisk musik det är helt klart, sen finns ju den mindre smickrande delen av hans liv som dominerade under hans sista år. Men att ha levt stenhårt som superstjärna sen man var i tioårsåldern och knappt fått någon vettig barndom tar väl ut sin rätt på psyket.

Och som Pico skriver, största popstjärnedöden sedan Lennon stämmer nog rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så konstigt att han dog ändå. Han hade just fått sälja sitt Neverland som han älskade, visste att han hade 50 konserter framför sig, han var redan i dålig form från första början plus att han gick på diverse tabletter. Folk har ju dött för mindre om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag är less på MJ nu, lyssnar P3 i bilen när jag jobbar, varenda jävla program idag har på något sätt berört MJ's bortgång, 80% av all musik som spelats idag har varit MJ. Visst han var stor och visst han dog i natt, men någon jävla måtta får det väl ändå vara? Inte ens Christer kunde låta bli att ta upp ämnet. Fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ställt väckarklockan på halv sex i morse för att sedan kunna somna om sådär skönt igen, när jag hörde nyheten på radio.

Låg vaken minst en timme innan jag lyckades få lite sömn. Blev riktigt chockad, hade verkligen inte väntat mig det.

Tycker att hans musik är något av den bästa genom tiderna och även fast jag inte är ett fan av den extrema sorten till honom, så har jag känt mig lite nere idag.

R.I.P Michael Jackson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg nyheten igår natt och vart ju väldigt förvånad. Oväntat som tusan.

Men det är synd. Väldigt synd. Michael Jackson var enormt bra på att sjunga och dansa, och att komponera musik. Och att bara underhålla overall. Oavsett om han var pedofil eller inte. Sedan så borde man inte döma personer efter enstaka sidor de har. Även om de är fel.

Man skulle kunna gämnföra det med vad Hitler gjorde. Visst. Alla hatar Hitler. Hitler hade stora fel i sitt huvud och kunde tydligen inte tänka rätt inom vissa områden, men bara för att han hatade judar och var enormt elak så var han ju säkerligen en snäll person nu och då i 'vardagen'. Åtmindstone innan han blev som han blev.

Hitler har gjort mycket bra för (+) gjorde ingenting direkt bra för jorden och mänskligheten, men det han gjorde och / eller utlöste öppnade möjligheter som ledde till världen vi lever i idag. Mycket saker som finns idag skulle inte finnas om det inte var för det enormt dumma Hitler gjorde. (/+) Utan andra (men första också såklart) världskriget så hade nog ingen utav oss varit här idag. Om ens funnits. Känns kanske som om jag går offtopic så det jag vill komma till är att, visst, han kanske var en pedofil men även om han var det så har inte det någon betydelse för hur mycket bra saker som han åstadkommit och som världen åstadkommit tack vare honom. Han uppfann väll i princip musikvideon?

Så som sagt. Han har gjort några väldigt bra låtar och det är synd om honom. Och väldigt oväntat. Men mer än så bryr jag mig ärligt talat inte, tyvärr, då jag inte direkt har några minnen som innefattar honom. Visst har jag några minnen med några utav hans låtar men jag känner bara att... Det var en oväntad trist grej. Men han hade väl i princip lagt av redan ändå så det kändes inte som om vi gick miste utav någonting han kanske skulle komma att göra i verkligeten.

That's my

50cent_1_1115546_0.jpg

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitler har gjort mycket bra för den här världen. Visst. Ser man det på ett sett så vände han / skapade en ny väg för hur mänsklighetens historia skulle utvecklas, än om den bara gick på "som vanligt" då alla är vänner osv. Utan andra (men första också såklart) världskriget så hade nog ingen utav oss varit här idag. Om ens funnits. Jag är väldigt tveksam till att någon här på GTASajtens forum skulle ha funnits om inte andra världskriget funnits

:D

Du är nog den virrigaste personen på GTAsajten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Du är nog den virrigaste personen på GTAsajten.

Jag vet att det var en konstig liknelse och att det vart lite konstigt skrivet men du kan inte förneka att inte bra saker har hänt, kanske inte direkt på grund utav det Hitler gjorde men tack vare att han gjorde det så kom möjligheterna... Vi hade inte funnits. Whatever. Skitsamma.

Edit: Kolla in hur jag editerade mitt förra inlägg. Jag behöll men ändrade och rättade Hitler-kopplingen till det som jag tror att jag först tänkte på när jag skrev posten. Blev jävligt konstigt. Hur som helst så var min tanke med det hela, som jag skrev, att oavsett hon Michael var en pedofil eller inte så var han nog ändå en bra och trevlig människa och han har gjort mycket gott för världen.

R.I.P

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det var en konstig liknelse och att det vart lite konstigt skrivet men du kan inte förneka att inte bra saker har hänt, kanske inte direkt på grund utav det Hitler gjorde men tack vare att han gjorde det så kom möjligheterna... Vi hade inte funnits. Whatever. Skitsamma.

Edit: Kolla in hur jag editerade mitt förra inlägg. Jag behöll men ändrade och rättade Hitler-kopplingen till det som jag tror att jag först tänkte på när jag skrev posten. Blev jävligt konstigt. Hur som helst så var min tanke med det hela, som jag skrev, att oavsett hon Michael var en pedofil eller inte så var han nog ändå en bra och trevlig människa och han har gjort mycket gott för världen.

R.I.P

Vi hade funnits även om WWII inte hade blivit av. Sverige är ett litet obetydligt land som ändå var tyskvänligt.

Det som hade varit kul var om tyskarna hade vunnit kriget. Om man bortser från judeutrotningen så var Hitler egentligen föregångaren till EU. Hela Europa skulle blivit en stor stat och det hade gott att resa genom hela EU utan pass. Fett som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...