Jump to content

Ätbart


VickeX
 Share

Recommended Posts

Jag gjorde en grym trippelmacka som jag tog med mig till skolan förra veckan. Hann inte äta frukost.

Bröd: Helt vanlig mellansvensk Pågenlimpa

Lager 1: Någon form av starkare brännvinshårdost, två blad isbergssallad

Lager 2: Whiskyskinka och två blad isbergssallad

Trodde inte att en så enkel smörgås kunde smaka så vidunderligt gött!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på!

Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost.

Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan.

2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs.

Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär.

Vad i helvete, för du i dig 4 såna subs? :unsure::o

Haha, jag är storväxt men jag tror fan inte jag skulle kunna få i mig mer än två, max tre, jag tog en i morse till frukost.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på!

Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost.

Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan.

2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs.

Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär.

Åtta jäkla subs?! Skitmycket mat, ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad i helvete, för du i dig 4 såna subs? :unsure::o

Haha, jag är storväxt men jag tror fan inte jag skulle kunna få i mig mer än två, max tre, jag tog en i morse till frukost.. :D

Åtta jäkla subs?! Skitmycket mat, ju.

Haha, alltså. Nej.

Två subs, fyra halvor. Jag har ju redan käkat middag för bövelen, då är det dumt att överdriva med en massa mackor. :P

Däremot är åtta halvor inget problem, brukar käka det när jag vaknar tidigt dagen efter. Om pålägget räcker vill säga. :P

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, alltså. Nej.

Två subs, fyra halvor. Jag har ju redan käkat middag för bövelen, då är det dumt att överdriva med en massa mackor. :P

Däremot är åtta halvor inget problem, brukar käka det när jag vaknar tidigt dagen efter. Om pålägget räcker vill säga. :P

Kristus. Åtta halvor är mycket.. Dessutom är de inte såå goda :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kristus. Åtta halvor är mycket..

Haha, äsch. Jag har hyfsad ämnesomsättning, så länge jag rör mig åtminstone någon gång i veckan så kan jag käka vad jag vill och hur jag vill resterande dagar utan att min vikt förändras speciellt mycket.

Lägg där till att jag tränar cirka tre - fyra gånger i veckan, så jag måste käka rätt mycket för att hålla mig vid liv.

Släkten brukar skämta om att när de lagar mat så måste de tänka pappa och mig som tre fullvuxna var ungefär. :P

Dessutom är de inte såå goda :mf_doof:

Oh no you didn't!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som har tips på något lättlagat som går fort att göra och som är billigt?

Är trött på att äta nudlar dag efter dag när jag jobbar och morsan inte kan laga mat till mig :P

Blodpudding!

När man tröttnat på den gamla vanliga stekta med lingonsylt och keso finns alltid den här sidan som är fullproppad med inspiration: Blodpudding

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...