Jump to content

Ätbart


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Finns en sorts snack som är ungefär som "cheese crunchy". Fast mycket starkare och finns att köpa i USA. En kompis hade med sig en påse hem därifrån i våras. Men minns inte namnet, någon som vet vad jag menar?

Var sånna här jag mena http://www.wackypackages.org/realproductss...005/cheetos.jpg

Någon som vet om dom finns i Sverige? Och isåfall var?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
3321661708_d6d566e0d1_1179535_0.jpg

Fuck yes! Jag ska aldrig köpa godis igen! :o

Vad är det där för jevla kopia?

Det här är de enda snickersglassarna jag någonsin sett:

flerpack_snickers_500_22232667_36839438_1179585_1.jpg

Mums... Och det är väl en officiell snickersglass, eller vad man ska säga. Den du postade ser mer ut som en billig kopia. :D

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det där för jevla kopia?

Det här är de enda snickersglassarna jag någonsin sett:

flerpack_snickers_500_22232667_36839438_1179585_1.jpg

Mums... Och det är väl en officiell snickersglass, eller vad man ska säga. Den du postade ser mer ut som en billig kopia. :o

Det är lika bara att de Kebab postade är i "bars", d.v.s mindre varianter i ett storpack.

Stryk 'et, såg inte att de du postade också var i storpack!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Någon som kan tipsa om en schysst, fräsch sushibar i centrala Stockholm som lämpar sig bra för en sushioskuld?

edit: fan, detta är nog inte rätt tråd ändå. Var det matlagningstips jag tänkte på? eller vart ska man posta när det gäller vanlig mat egentligen?

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan tipsa om en schysst, fräsch sushibar i centrala Stockholm som lämpar sig bra för en sushioskuld?

edit: fan, detta är nog inte rätt tråd ändå. Var det matlagningstips jag tänkte på? eller vart ska man posta när det gäller vanlig mat egentligen?

Ingen aning om vart frågan passar, men jag vill också veta svaret på sushifrågan! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på!

Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost.

Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan.

2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs.

Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilka fina mackor jag sitter och nafsar på!

Pågens Subs + smör + rökt skinka + rökt kalkon + senap + ost.

Pågens Subs + smör + rökt kalkon + senap + ost. (Skinkan gick åt på första mackan.

2*Pågens Subs + smör + ost + gurka + majonnäs.

Underbart såhär på kvällskvisten när middagen inte räckte för att stilla mina begär.

Åhhhh, jag är pisshungrig. Blir en sväng till köket snart men tror fan knappt vi har nåt bröd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...