Jump to content

Assassin's Creed 2


Protolike
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

4 achievements kvar. 2 är lätta. Sweeper, slåss mot 10 utan att bli träffad, feathers och auditore cape i alla städer.

Feathers kommer bli DRYGT. :)

Jag tog sweeper i venedig, retade upp många soldater. Finns dock ett lättare sätt, vänta tills du har Capen. Då kommer det fler soldater snabbare. Slåss skall du göra i första staden, soldaterna är lättare där. Det tog jag visserligen i

uppdraget där man skall mörda en munk. Många soldater utklädda till munkar.

Men är du redan förbi det så ta det som sagt i florens med capen på.

Vad gäller fjädrarna: http://www.gamesradar.com/f/assassins-cree...118131317820094

Klistra in den stora kartan i paint och sedan kryssa för efter hand. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde det igår (26). Spelbutiken då. Varan fanns inte i lager så den skickas när den kommer in. 488kr Inkl frakt. Bra pris! :)

Har inte allt för bråttom, dessutom så köpte jag Pure och Lego Batman också, bara för att det var så billigt (även om jag antar att det är ett i XBox Arcade Bundle-förpackning)... Det borde komma tisdag/onsdag/torsdag. Så kan jag nog överleva med det tills dess. ;)

Spelbutiken har fri frakt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Det ska ju tydligen finnas någon sorts flygmaskin som Da Vinci skapar åt en i ett uppdrag. Går den flygmaskinen att använda efter det uppdraget också?

Tyvärr inte, vilket är väldigt klantigt av dem, kan jag tycka. Ska dock återkomma i DLC-paketen, så det kanske blir möjligt då, vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF. Spelbutiken hade igår ändrat status på ACII från "Förväntas komma i lager 15/1" till "förväntas komma i lager 8/1" (vilket är idag)... Och när jag kollade in typ kl. 01:00 så stog det "Skickat 8/1 2010"... WTF? Jobba över eller vad? Och ofta posten kommer med levereringar då? Wtfxzorz.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid...

Det är väl bara att gå tillbaka till uppdraget där man gör det eller har jag fattat fel? :naughty:

Har inte provat det där än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och det suger verkligen. Nu har jag ingen chans att få achievmentet där man ska sparka ner någon med flygmaskinen eftersom jag inte visste att man skulle göra det och således bara gled förbi alla vakter högt uppe i luften istället. Ofta jag kommer orka spela om spelet ända till Venedig igen inom en överskådlig framtid...

Har gjort samma sak som dig, får spela om storyn, ska fan maxa detta spelet nu. >.<

Det är väl bara att gå tillbaka till uppdraget där man gör det eller har jag fattat fel? :naughty:

Har inte provat det där än.

Nähepp, det kunde man inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...