Jump to content

Assassin's Creed 2


Protolike
 Share

Recommended Posts

Hm.. början kan vara lite tråkig då man inte är en Assassin utan en vanlig person, man går runt och gör ärenden åt sin familj o så.

Något nytt som jag har sett är att man kan flytta döda kroppar och plundra kropparna också. När man skadar sig så kan man gå till en läkare för att heala sig.

Fast jag har ännu inte blivit någon Assassin än så jag kan tyvärr int säga mycke mer

Och ja det finns undertexter :)

Det tycker jag bara låter bra! Lite variation! Bra att det finns undertexter! Missar alltid 5% av vad de säger i AC1 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Verkar ju sjukt ball att man är en vanlig snubbei början. Ska fett köpa detta vid lönen. :)

Man är ju en vanlig snubbe i ettan också.

Man är ju egentligen aldrig Altaïr på riktigt. :D

Eller vad vet jag förresten, jag har ju inte klarat ut storyn till 100% än.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D lönt att dom satte ihopa trådarna till en, och så valde dom denna som hade mindre tufft namn! :)

haha, aja, såg nyss nyaste trailern för spelet, och man kan simma under vattnet ju, MEN man kan inte se ngt under, kameran så att säga e fortf över vatten.

lite synd, men skitsamma, tror inte man kommer tillbringa lika mkt tid under vatten som uppe på husen ;D haha

för klättringen är vad som GÖR ett Assassins Creed Spel.

fusk att de läckt ut för er 360 spelare som har chippat.

aja själv väntar man på release! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

20 tror jag.

Hmm ok, Elgiganten har release 19e. Jag vet inte hur det är med andra butiker/spel men när Modern Warfare 2 kom till elgiganten så medkom också stora röda varningslappar om att spelet inte fick komma ut i butik före den 10e, vet inte om de fått in Assasin's Creed ännu, kan kika idag och se om det finns liknande lappar, om inte så förstår jag att andra butiker lagt ut det ^_^.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar och kommer troligtvis köpa AC2 på torsdag. Gillade verkligen ettan, men jag köpte aldrig spelet, så det är väl dags att visa sin uppskattning så att säga. ^_^ Sen är jag grymt taggad på storyn utanför den där förfädermaskinen, som jag inte har någon aning om vad den kommer att innehålla, för ingen information om den har ju släppts!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på DNA sekvens 6 nu tror jag. Finns mycket grejer att köpa i affärer. T.ex. man kan köpa nya assassin kläder, rustning, vapen, små vapen, gift och lite mer.

Något som kunde bli bättre är att göra det svårare att få pengar, just nu så tjänar jag in jättemycket på turister. Har cirka 12000, fast har dock inte byggt upp staden, vilket är dyrt. Men har råd med alla vapen som är tillgängliga i affärerna och rustningarna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...