Jump to content

Assassin's Creed 2


Protolike
 Share

Recommended Posts

Vet du om Game inne i Nordstan har ett sånt erbjudande nu?

I så fall ska jag också göra så. :whistling:

Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är.

Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt :o.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är.

Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt :whistling: .

Finns det telefoner i Göteborg?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte säker, men jag vet att de brukar ha det på många nya spel som släpps, så det är absolut värt att åka ner och kolla! Om du inte vill sälja två av dina egna spel kan du alltid köpa två billiga spel i butiken, byta in dem och få spelet för en hundralapp eller vad det nu är.

Säg till när du har åkt in och tittat, jag är så lat att jag förmodligen kommer låta det rinna ut i sanden. Att åka in till stan bara för att se om en affär har ett speciellt erbjudande är jobbigt :).

Jag är otroligt lat själv så jag får se om jag gör det. <_<

EDIT: Det blir större chans att jag kollar på Game vid Frölunda Torg då jag kan ta mig dit mycket enklare.

Orkar inte ta buss till Eketrägatan för att ta spårvagnen.

Tar bussen från Eriksberg till Frölunda Torg istället.

Men jag säger till OM jag åker in och kollar.

kicken: NEJ DET GÖR DET INTE!!111 :whistling::o:P

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom faktiskt över en telefon en gång.

Var jävligt jobbigt att veta vem man skulle ringa för i listan så stod det bara Glenn, Glenn, Glenn, Glenn. :)

Och Glenns brorsa Kenta, Kenta, Kenta, Kenta :unsure:

En fråga till er som har spelet: Finns det någon armor där man inte har huvan uppfälld?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
det med DLC va ju övernice, ska bli kul! :D

och slutet tyckte ja va helt okej faktiskt, lite häftigt va de med! ^^ kommer en 3;a iaf... (hoppas inte detta klassas som spoiler?!) hihi :mf_doof:

DOCK, är jag FET besviken på animationerna nära inpå karaktärerna.. fet besviken.. >_<

Jag har hört (tror att det var på Gamereactor.se) att 3:an eventuellt ska utspela sig under WW2 och att man kommer lira som en kvinnlig lönnmördare :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...