Jump to content

Assassin's Creed 2


Protolike
 Share

Recommended Posts

Inga troféer så, nej!

Jag försåt inte, vad är det som är så otroligt viktigt med troféer, så att avsaknaden av dessa kan få en att inte köpa ett spel? Visst, troféer är kul att få då och då i spel, men det är spelet som är det viktiga enligt mig. Troféer är bara något kul vid sidan om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag försåt inte, vad är det som är så otroligt viktigt med troféer, så att avsaknaden av dessa kan få en att inte köpa ett spel? Visst, troféer är kul att få då och då i spel, men det är spelet som är det viktiga enligt mig. Troféer är bara något kul vid sidan om.

Det är status. :unsure:

Skall jag köpa ett spel kan det lika gärna ha trofeer. Annars kan det va...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är status. :unsure:

Skall jag köpa ett spel kan det lika gärna ha trofeer. Annars kan det va...

Meh :)

Jag går inte in på mina vänners profiler och kollar hur många trofeér de har, eller hur mycket de kämpat för att döda 500 fiender med en hoppstylta på 30 sekunder, med jämna mellanrum, det struntar jag blankt i :doh:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

okej okej, va de värt 35:- eller va de nu kosta?

Tyckte jag nog. Hade inget bättre att spendera de på så.

@ Vice, jo, med DLC får man chansen att tjäna troféer som man missat tidigare i spelet. Typ

flygmaskinen

Spoiler om spoilern, hehe. >

Man kan göra side mission med flygmaskinen, inte spela om minnet, tror jag.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Går det att skapa flera sparprofiler eller måste man köpa flera exemplar isåfall? Eftersom filerna sparas online menar jag. PC pratar vi nu alltså.

Edit: köpte spelet via Steam och fick reda på svaret iallafall. Det går att dela, men man kan inte spela på flera datorer samtidigt.

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

FAN att man missar Interactions. <_< Ville ju krama Da Vinci. :) Han såg så ledsen ut efteråt. :'(

Tycker AC2 är ganska mycket bättre än ettan var, även om Assassin's Creed var jävligt bra. Gillar att man kan ha flera olika vapen, och sånt där pyssel som med Villan, och alla feathers etc. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAN att man missar Interactions. >_< Ville ju krama Da Vinci. :) Han såg så ledsen ut efteråt. :'(

Tycker AC2 är ganska mycket bättre än ettan var, även om Assassin's Creed var jävligt bra. Gillar att man kan ha flera olika vapen, och sånt där pyssel som med Villan, och alla feathers etc. :o

På tal om feathers så har jag alla nu. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
På tal om feathers så saknar jag typ... 4.

DU kan gå in i dna strängen och kolla excakt i vilket/vilka områden du inte tagit fjädrarna. Då slipper du gå igenom alla.

Kolla sen guide vart dem skall finnas i området/na du missat

Varför ser jag inte din bild?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem kanske tog ner den från TwitPic. Som tur var så sparade jag den innan. :mellow:

Edit: Nope bilden är fortfarande uppe på Twitpic. Konstigt. Oh well här är den ju iaf.

Cool bild, jag tror att Egypten kan bli häftigt, skulle vara coolt om man kunde göra något med pyramiderna, typ klättra upp på dem eller gå in i dem. Kan också bli häftigt med verklig öken, i Jerusalem och Damascus m.fl. i AC1 var det ju lite delvis öken, delvis stad. Skulle inte förvåna mig om all mystik som AC spelen innehåller skulle ha något med pyramiderna att göra.

Om det nu kommer AC: Cairo eller så. Det vet man aldrig.

Redigerad av Bebben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well... Som Mark sa tidigare så har Ubisoft själva gått ut med bilden men det enda dom sagt är att det är en bild på / ifrån (som ska teasa) ett nytt projekt som INTE är Assassins Creed 2: Brotherhood.

Vore ju lite konstigt om det vore en helt ny spelserie då stilen ser väldigt AC-likt ut, och i emblemet högst upp så kan man se att det står A och C.

Dessutom så ser marken ut att fejda ut på ett sådant sätt som skulle kunna vara i en animus/matrix så som i de tidigare ACspelen. Jag känner mig relativt säker på att det, om inte är 3an så iaf är ett annat Assassins Creed spel, no doubt.

Dom kanske gör som Activision gjorde med Call Of Duty. Det kanske är en annan utvecklare som jobbar med det här, medans Ubisoft Montreal jobbar med den riktiga AC3... Who knows? Förhoppningsvis så får vi veta mer på E3 om några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...