Jump to content

Assassin's Creed 2


Protolike
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 218
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur lång leveranstid har de på Game? Kan man räkna med leverans till fredagen?

Varför köpte du två exemplar? Själva vidare när det är slut?

En är till borssan, har xbox, jag har ps3.

Vet inte, hoppas till fredag. Men det spelar ingen roll black edition är slut över allt, så det får ta den tid det tar bara jag får det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv köpte jag WHITE EDITION idag på gamestop, kosta bara 100;- mer. räcker fint för mig.

statyn så att säga, är skitnice måste jag säga, bra gjort! :P

Spelet är nice som fan, svårt att lägga ner kontrollen :( DOCK, är jag feeeett besviken på grafiken? vad har dom gjort de senaste 2 åren? riktigt dåliga animationer på ansikten o sådant. inga stora saker, men de stör faktiskt mkt. och jag är inte personen som lägger grafiken högt på viktig-listan eller vad man ska säga.. :(

men övrigt så är det asnice hittills!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv köpte jag WHITE EDITION idag på gamestop, kosta bara 100;- mer. räcker fint för mig.

statyn så att säga, är skitnice måste jag säga, bra gjort! :)

Spelet är nice som fan, svårt att lägga ner kontrollen :P DOCK, är jag feeeett besviken på grafiken? vad har dom gjort de senaste 2 åren? riktigt dåliga animationer på ansikten o sådant. inga stora saker, men de stör faktiskt mkt. och jag är inte personen som lägger grafiken högt på viktig-listan eller vad man ska säga.. <_<

men övrigt så är det asnice hittills!

:( :(

___________________________________________

Besviken på hur lätt spelet är... gå emot hur många vakter som helst och du vinner. Annars är spelet OK

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte leta upp svar till den här frågan: Är det även i tvåan så att det spelas i nutid/framtid ibland?

Förstår inte varför de inte bara gjorde så att hela första spelet utspelade sig på 1100-talet.

Ja, det är samma system, anledningen till detta är ju att det pågår två historier... jag tycker personligen att den i nutid är mer intressant än den i dåtid (även om detta förstås kan ha ändrats nu).

Game suger, de skickade spelet idag. Fan vad jag hatar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar inte leta upp svar till den här frågan: Är det även i tvåan så att det spelas i nutid/framtid ibland?

Förstår inte varför de inte bara gjorde så att hela första spelet utspelade sig på 1100-talet.

Själv tycker jag att nutidsstoryn är intressantare. :rolleyes:

Blev riktigt exalterad när jag snodde min första penna och först då förstod vad man egentligen skulle göra i nutiden. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du gjorde vad? :rolleyes:

Nu måste jag ha missat det helt, för nutidsscenerna var en plåga imo!

Ojoj, man undrar hur många det är som egentligen har missat storyn i nutid, Ubisoft var kanske lite väl diskreta... eller så är det dagens gamers som är alldeles för otåliga.

Om man provar att röra sig lite i laboratoriumet efter och före episoderna kan man... göra en del intressanta saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojoj, man undrar hur många det är som egentligen har missat storyn i nutid, Ubisoft var kanske lite väl diskreta... eller så är det dagens gamers som är alldeles för otåliga.

Om man provar att röra sig lite i laboratoriumet efter och före episoderna kan man... göra en del intressanta saker.

Jag lyckades någon gång kolla in

tjejens dator

tror jag. Kommer inte ihåg om där fanns något intressant eller ej. Sen märkte jag att

eagle vision

funkade i slutet. Det är nog allt.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyckades någon gång kolla in

tjejens dator

tror jag. Kommer inte ihåg om där fanns något intressant eller ej. Sen märkte jag att

eagle vision

funkade i slutet. Det är nog allt.

För att lyckas med det så måste du ha

hennes penna

, har jag för mig. Så du lyckades förmodligen att

sno den

utan att du visste om det.

Det som är intressant i

datorn

är

alla mail.

Jag orkar inte riktigt förklara då det är mycket att läsa, men

tjejen misstänker att allt inte står rätt till och försöker gräva omkring lite i företaget.

Ojoj, man undrar hur många det är som egentligen har missat storyn i nutid, Ubisoft var kanske lite väl diskreta... eller så är det dagens gamers som är alldeles för otåliga.

Om man provar att röra sig lite i laboratoriumet efter och före episoderna kan man... göra en del intressanta saker.

Haha sant, jag diskuterade spelat med två av mina polare. Den ena hade inte en susning om vad det egentligen var som hände. Han hade inte ens fattat att man

via nutidspersonens DNA såg tillbaka i tiden och spelade som en av hans förfäder.

Där kan man snacka om att inte följa storyn.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att lyckas med det så måste du ha

hennes penna

, har jag för mig. Så du lyckades förmodligen att

sno den

utan att du visste om det.

Det som är intressant i

datorn

är

alla mail.

Jag orkar inte riktigt förklara då det är mycket att läsa, men

tjejen misstänker att allt inte står rätt till och försöker gräva omkring lite i företaget.

Haha sant, jag diskuterade spelat med två av mina polare. Den ena hade inte en susning om vad det egentligen var som hände. Han hade inte ens fattat att man

via nutidspersonens DNA såg tillbaka i tiden och spelade som en av hans förfäder.

Där kan man snacka om att inte följa storyn.

Som sagt kommer jag inte ihåg så mycket, men att hon

rotade i företaget

vet jag. I limited edition boxen (som jag fick bara sådär på game, bytte till och med in spelet :rolleyes: ) var det en liten seriebok också, om hur det började.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...