Jump to content

Vad händer på Valborg?+plusplusplus


The Dude
 Share

Recommended Posts

Ja det är ju tradition med en tråd där forumiterna kan redogöra för sina planer för Valborg! Det börjar ju dra ihop sig.

Min plan ser ut såhär: imorgon, då valborgsfirandet börjar i studentstäderna blir det fet pubrunda på skolan. Första puben öppnar vid 12. Den stora, kårhuset, öppnar vid 23 och stänger 05... Jag vet inte hur hårt jag kommer gå in med tanke på att firandet i Uppsala dagen efter börjar redan innan lunch med nån sorts forsränning i staden. Sen får man ser var kvällen tar en, har en jäkla massa vänner som ska dit iaf och har fixat en plats att sova så det blir nog fint!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Min valborg är helt sumpad. En vän till mig skulle ha en fest hemma hos sig och det skulle komma en hel del folk men hennes föräldrar ringde idag och sa att de skulle ta ett tidigare flyg hem så hon fick meddela alla att det inte blev något av det. Försöker desperat hitta någonting som verkar vettigt men överallt är det redan fullt. Så typiskt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig gillat Valborg, och jag är rätt säker på att jag inte kommer festa i år heller. Det pratas om Guitar Hero: World Tour-kväll hos en god vän, hoppas det blir av.

Det är förresten ingen i min omgivning som är taggad inför Valborg, jag tror det har att göra med att vi har kommit upp lite i ålder..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jadu.

Egentligen är jag bjuden på fest hemma hos en kompis flickvän, men dit tänker jag inte dra (inte när man tänker på vilket fiasko det blev förra året)

O andra sidan så ska jag och några från stan börja med att förfesta hemma hos en kompis, sedan dra oss till Jackpot och fortsätta ut senare på kvällen!

Kan uppdatera när jag vet lite mer! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, eftersom att jag i festtråden skrev att allt såg för perfekt ut inför sista april så gick planeringen föga förvånande åt skogen. Personen vi skulle ha grillfest hos kunde inte hålla eftersom hans pappa skulle ha huset, ty deras husvagn (som han skulle bort i) hade gått sönder...

Nu står jag fullt ovetande om vart jag skall förbli imorgon, men vi jobbar på ett par ställen iaf. Om inte annat så får jag åka ned till min kusin som fyller 18 och käka tårta och vara bitter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...