Jump to content

Vad händer på Valborg?+plusplusplus


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Fyfan, jag trodde inte man kunde bli så full att man helt glömmer bort vad man skrivit för sms och hittar massa sjuka i skickatmappen dagen efter, men tydligen. Aldrig mer bag-in-box. :)

BiB-döden! Jag har lite ångest över att jag inte kan minnas något från igår, om jag inte blir påmind om något för då minns jag det i detalj. Fördrink... öl... vin.... svepa gömd koskenkorva strawberry på toaletten. Ett under att jag inte kräktes i en buske. Kul vimmelbilder kan det dock bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var osäker på vart vi skulle först, tanken var från början att dra ut på krogen men det slutade med att vi satt i slottsskogen och drack istället. Jag tror att krogen hade varit rejält mycket roligare, men nu sparade jag i alla fall en massa pengar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urk :)

Hade bara med mig 4 starka cider som jag skulle dricka, men en polare bjöd mig bland annat på ett stort glas fullt med ren Bacardi Lemon.. kunde ju inte säga nej

Vaknar upp sen vid 12 idag när farsan ringer och undrar hur jag mår. Kiosken skulle nämnligen haft öppet idag. Låg och vaknade till ett tag, mådde skit och körde hem försiktigt och spydde sen i toan. Käkade frukost sen drog jag till kiosken och sitter nu här.

Skitkul att jobba när man mår skit :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Uppsala var riktigt jäkla bra! Fullt ös från klockan 11 på morgonen. Först Ekonomikum-parken där det var ett folkhav av sällan skådade magnituder. Öl, fint väder och fina människor sen på eftermiddagen när man var lagom utmattad all sol och alkohol hem till några vänners lägenhet för att dusch och chill. Först gick vi dock förbi stockholms nation och kollade på dekadensen under den s.k. champagnegaloppen...

Vidare till en grillfest på andra sidan staden och efter det vinglades det runt på lite random korridorsfester och det blev dans utomhus till någon som hade burit ut ett DJ-set och spelade dubstep. Man var i någon sorts mysig dimma. Sen tog vi oss till ett korridorrum och jag stötte på flera gamla vänner som slumpmässigt befann sig på samma ställe, mer dans och mer mys.

Promenad hem, efterfest, sömn. Kvällen får 5 av 5 Dom Perignon-korkar.

edit: Jag tror fan att jag såg AngryAxel på en buss också vid 23-tiden, jag gick fram och sa "axel?" men han var upptagen med en kvinna och uppfattade inte min fråga. Var det du?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade rätt skoj på valborg, åkte till bolaget och köpte ett par öl, vänta på en polare som var kraftigt försenad, han bygger någon bil åt KTH så han var tvungen att jobba över, tänkte att jag skulle gå dit och vänta där, efter ca 30 minuters letande efter lokalen står det någon lärare där och säger att ingen som inte går här kommer in, nehe tänkte jag och gick iväg, ringde en annan kompis som också går KTH som skulle dricka öl på nån pub i området, träffa honom en snabbis sen mötte jag upp han som bygger bilen och gick och åt en pizza. '

Sen drack vi ett par öl i alldeles för snabbt och åkte in till Debaser slussen där några andra kompisar satt, var där i ca 2 timmar, sen vart det kallt och vi drog till högbergs, där var det tråkigt så vi tänkte gå till Göta Källare istället, där kom vi inte ens in för att det var en studentskiva, såg att det var samma vakt som brukar jobba på mitt jobb så jag gick fram lite snyggt och hejade men han förklara att dom var rätt hårda den här kvällen (mr_tobbe, var det inte din skiva?).

Vi gick till slut till sunkstället Kellys och stanna där resten av kvällen.

Som sagt..hade rätt skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inser du själv att du gjort något totalt idiotiskt och har du lovat dig själv att aldrig ens få tanken att göra något liknande igen? Ser du allvarligt på saken?

Joo.. eller alltså, jag skulle ju aldrig gjort det i nyktert tillstånd, men då hade det ju inte heller varit något fel :mellow:

xstreem din otäcka lilla skit. Hoppas din mamma blir överkörd av en rattfyllerist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...