Jump to content

Vad händer på Valborg?+plusplusplus


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Vette fasen, vår ursprungliga plan gick i kras som var att grilla ute på gamla Tyresö som vi har gjort dom senaste åren, nu kanske vi drar ner till en närliggande sjö och tar det lungt istället, ett annat alternativ är att åka in till stan och sätta oss på en uteservering.

Jag har vart sjuk den här veckan och jobbar imorgon så det blir nog rätt lungt för mig.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är hos morsan, och här är gårdsgrillning alldeles strax, men är inte så sugen på korv. Har köpt mig två Zeunerts, och kanske C kommer bjuda på nån champagne av något slag. Men jag kommer ta det rätt lugnt ikväll eftersom jag dels känner mig lite halvfebersjuk och dels vill hålla på lite med bilen imorgon. Så lite pilsner, lite brasa, men inte så mycket mer än så. Det duger. :angry: Andra personer här kommer väl köra på lite hårdare kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh så tråkigt, vi tog oss till typ lite utanför Smyge för att kolla på majbål men såklart så tände dom inte det,

Det blåste ju iofs riktigt mycket och kanske var det eldförbud, men man stod och vänta i säkert 40 min, och sen började folk sjunga och då tröttnade jag och dom andra, tråkigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan, jag trodde inte man kunde bli så full att man helt glömmer bort vad man skrivit för sms och hittar massa sjuka i skickatmappen dagen efter, men tydligen. Aldrig mer bag-in-box. :)

Går man in med inställningen att bli så full att man inte kan stå upp så är det smällar man får ta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...