Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Ni tror inte att det är möjligt att de modifierade bilarna just för tillfället för att visa på explosioner? Det var ju ändå en PhysX-trailer.

ingen aning, allt jag vet är att vissa delar av denna trailer har ja sett i ingame videos, o där sprängdes bilarna på ngn sekund. och de va inte så gammal trailer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Vem fan bryr sig om utseendet :unsure: . Var glad att vi fick trots allt en fortsättning på spelet vilket är helt klart ett av de bästa gangster liret som finns. Nu syftar jag på Mafia 1

Jo, Mafia är ett av om inte det allra bästa spelet jag spelat någonsin, tyvärr så tvivlar jag på att 2:an kommer vara i närheten lika bra som 1:an, jag säger inte att 2:an kommer vara dålig, det kommer säkert bli det bästa spelet i år (tillsammans med RDR).

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Simulation-drive var rätt awesome... och en självklarhet att använda!

True true. Tänk att ha snuten efter sig motorn börjar skära ihop sig sen gör man en kraftig handbroms svängning kör in i en gränd hoppar ut fixar motorn sen dra iväg fort som fan.

Det skulle va nice. Btw nån som vet fortfarande om dem har bensin funktionen fortfarande till Mafia 2? Där man kunde tanka sina bilar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

True true. Tänk att ha snuten efter sig motorn börjar skära ihop sig sen gör man en kraftig handbroms svängning kör in i en gränd hoppar ut fixar motorn sen dra iväg fort som fan.

Det skulle va nice. Btw nån som vet fortfarande om dem har bensin funktionen fortfarande till Mafia 2? Där man kunde tanka sina bilar?

Kan inte komma ihåg någon gång då jag kört så länge i en normal bil att jag behövde tanka. Handlade väl mer om att man kunde än att man behövde tanka bilen. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte komma ihåg någon gång då jag kört så länge i en normal bil att jag behövde tanka. Handlade väl mer om att man kunde än att man behövde tanka bilen. :blink:

Jag vet när jag körde Mafia I och tog en del bilar att bilen slukade bensin mellan åt så man fick åka stupi kvarten till bensinmacken. Det drygaste var att det hände 2-4 gånger under första uppdraget i Mafia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet när jag körde Mafia I och tog en del bilar att bilen slukade bensin mellan åt så man fick åka stupi kvarten till bensinmacken. Det drygaste var att det hände 2-4 gånger under första uppdraget i Mafia.

Då är du ju enormt dålig, lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag tror du missförstod mig där. Ibörjan av första uppdraget så kunde det hända redan från första början att bensin mätaren började flippa sådär. Kunde hända att man kunde kö i ett par sec kanske 1min sen var det soppa torsk utan man hade gjort nåt.

Jag har aldrig behövt tanka i Mafia, visste inte ens att det gick? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...