Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag trodde att spelet skulle utspela sig i en fiktiv stad inspirerad av New York och San Francisco. Men i trailern ser man ju Brooklyn Bridge! Betyder det att den kommer kopiera delar av båda städerna eller?

Antar att det är lite av varje av båda städerna, om den är inspirerad av dem båda. :rolleyes:

Eller vad menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att det är lite av varje av båda städerna, om den är inspirerad av dem båda. :rolleyes:

Eller vad menar du?

Jag menar att de kanske har kopierat typ Lower East Side från New York och klistrat in det på ett ställe i staden, och sen tagit Fishermans Wharf från San Francisco och klistrat in det på något annat ställe. Jag trodde att det bara skulle ha tagit lite arkitektur från båda städerna och blandat. Inte kopierat delar av städerna helt och hållet :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Istället för att gö en ny tråd så kan ja bumpa denna.

Kommit en ny lång Mafia 2 film på 15min och ja finns inte mer att säga än :D . Detta ser ut som att rocka fett längtar som fan har nu två spel att se fram imot ;)

Mafia 2

Fan vad jag längtar! ;)

Synd bara att jag kommer att få spela det på Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag längtar! ;)

Synd bara att jag kommer att få spela det på Xbox 360.

Vi får hoppas system resultaten kommer snart eller nån benchmark program som kollar datorn. La även märke till att den blev nån slags reflektion när dom bromsade när den röken kom ni fattar vad ja menar när ni ser. Samt även att en del parkerade bilar var igen snöade detta tror ja verkligen på att det kommer bli lika bra som Mafia 1.

Snacka om fett nice när man ser att dom monterar

machine gun

vid rutan :D

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Måste bumpa! Ser verkligen fram emot det här spelet! Jag körde Mafia på PS2 och det var inte särskillt roligt, men det här ser ju skitnajs ut! Tror ni att de kommer förbättra animationerna när man går/springer? Det ser så jäkla stelt och fult ut, och man liksom glider fram. Har ni hört något om bowling, billjard eller någon annan fritids grej som man kan syssla med mellan uppdragen?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bumpa! Ser verkligen fram emot det här spelet! Jag körde Mafia på PS2 och det var inte särskillt roligt, men det här ser ju skitnajs ut! Tror ni att de kommer förbättra animationerna när man går/springer? Det ser så jäkla stelt och fult ut, och man liksom glider fram. Har ni hört något om bowling, billjard eller någon annan fritids grej som man kan syssla med mellan uppdragen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...