Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

Hejsan! :doh:

Jag hittade massa trådar om Mafia II men ingen riktig tråd, så jag skapade en ny! :>

Tänkte bara tipsa er om en ny Gameplay video som är nästan fem minuter lång med riktigt Gameplay från spelet. :D

Så...Vad tror ni? Bra eller dåligt? Själv längtar jag väldigt mycket till den dagen det släpps eftersom jag älskade ettan.

Videon kan ni hitta här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

SÅ JÄVLA NICE :wub::D:doh:

Gief me now now i say now!. Detta ser man direkt att detta kommer bli skit bra lir kanske till och med bättre Mafia 1 får suget att klara ut Mafia en yttligare gång vet fan inte hur många gånger ja har nu klarat ut Mafia spelet. Så jävla bra grafik med även main storyn ser ut som att bli nåt. Gillar även när man ser fönsterna bara sprängs :>. Samt 5 nya bilder med :)

Är så jävla hypad över detta spel vilka är inte hypade efter att ha sett ingame filmen :wub::w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gudfadern 2 har ju igen chans att slå det här :rolleyes:

...

... det ser bra ut, men jag är lite besviken på bilfysiken, den verkar inte alls hålla samma mått som i Mafia I, tråkigt att bilen som exploderade faktiskt exploderade vilket verkar... lite... overkligen, eller ja, inte så likt Mafia I, där krävdes det en jäkla massa kulor för att kunna explosionera något!

Men det är ju onekligen ett garanterat köp, hit med Special-Edition wtf! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... det ser bra ut, men jag är lite besviken på bilfysiken, den verkar inte alls hålla samma mått som i Mafia I, tråkigt att bilen som exploderade faktiskt exploderade vilket verkar... lite... overkligen, eller ja, inte så likt Mafia I, där krävdes det en jäkla massa kulor för att kunna explosionera något!

Indeed, sedan tyckte jag att bilarna verkade svänga väldigt konstigt. För hastigt typ, men ändå helt utan sladd.

Men jag tror inte att det kommer att dra ned spelet allt för mycket, längtar som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror denna video kommer från antingen Xbox 360 eller PS3 med tanke på att det tog tid för han att sikta. Men spelet är ju inte klart ännu så dom hinner fixa mycket mer på detta spel och fin slipa en del saker :D

Fy fan vad glad ja skulle bli om en demo kommer snart :rolleyes:

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon mer än jag som reagerar på att grafiken och framför allt bilfysiken faktiskt inte ser bra ut? :D

Jag tror denna video kommer från antingen Xbox 360 eller PS3 med tanke på att det tog tid för han att sikta. Men spelet är ju inte klart ännu så dom hinner fixa mycket mer på detta spel och fin slipa en del saker :rolleyes:

Fy fan vad glad ja skulle bli om en demo kommer snart :)

Sa de inte direkt att det var konsolversionen de visade upp? Det verkar nästan självklart att det är det annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...