Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

mafia2_218029_1178620_0.jpg

Jag tycker om den här bilden. Tänk att bara gå på promenad i den där mysiga parken nån dag. Inga shootouts, inga slagsmål eller biljakter, bara gå omkring och supa in atmosfären. Verkar ju bli ett toppenbra free-roam lir det här! :)

Bilden fungerar inte för mig.

http://www.gamereactor.se/media/80/mafia2_218029.jpg direkt link.

EDIT: Nu fungerar den visst.

Redigerad av ExploSive
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inte på Playstation Store än:(

Lite konstigt att demot kommer idag med tanke på att Europeiska butiken uppdateras på onsdagar.

Kan hända att det endast kommer till Amerikanska idag. För mig spelar det dock ingen roll, då jag har ett amerikanskt konto.

Butiken brukar uppdateras runt 17-tiden så det är bara att vänta och se. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelat igenom demot nu, tycker verkligen att det lever upp till mina förväntningar. Körningen kändes lite skum på "Normal", men bättre och en aning svårare på "Simulation". Man vänjer sig. Men gah, eldstriderna och slagsmålen är underbara! Definitivt känslan av att spela Mafia också. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här var verkligen riktigt bra. Jag var osäker i början då kontrollen kändes rörig i lägenheten samt att man måste stå mitt framför det man ska använda för att kunna använda det. Men striderna gottgjorde allt det. Mycket bra och roliga strider med underhållande komentarer och rolig parodi på 40-50 talet med t ex 5 kilos fjärkontrollen osv. :(

Överaskande när jag plockade upp den erotiska tidningen. Jag hade inte väntat mig en "riktig" avklädd tjej. :D

Bilkörningen var lite stel men jag tror att man vänjer sig snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...