Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det annars då?

Om man skjuter en så dyker det upp massor med röda pilar på minimap:en och folk till och med lutar sig ut ur bilar och skjuter. Dödar man en vit man är det bara polisen som dyker upp.

Vad är det för människor i gult och svart (osäker på färgerna) som attackerar en ibland?

Civilpoliser? Gängmedlemmar?

han svarade åt dig i sin fråga..

hur kan ni inte lista ut att det är gängmedlemar? for real alltså....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FÖR VI ÄR INTE RASISTER HÄR PÅ GTASAJTEN!! :P

jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng?

hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns...

Det har snackats mycket om rasism på 2k forumet. Fattar inte folk att Mafia 2 är som en tidsresa? Åkte vi tillbaka till USA på 50-talet idag så skulle vi mötas av exakt samma syn på svarta som i spelet.

och faktiskt håller jag med i detta, och sen för den delen är det faktiskt inte ALLA svarta som skjuter en, det är de som tillhör gängen ju, knast...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och faktiskt håller jag med i detta, och sen för den delen är det faktiskt inte ALLA svarta som skjuter en, det är de som tillhör gängen ju, knast...

Det är sant. Jag har förkortat livet på ett tiotal med samma konsekvens varje gång, men som du säger finns det antagligen även svarta som inte är gängmedlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng?

hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns...

Jag var sarkastisk :P

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är väl inte rasist för jag kopplar ihopa saker som dom satt in i spelet? jag märkte att de som skönt på mig va svarta, och hade samma kläder. alltså ett gäng?

hade det varit massa kineser o saker så hade de inte varit ngt konstigt om man kalla dem för gäng ju..? trångsynta människor de finns...

Ett tips:

Ta inte ett uttalande som avslutas med :P-smileyn på för stort allvar. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja va väldigt trött tror jag innan eftersom ja vanligvis uppmärksammar sarkasm o liknande, deckade på soffan för några timmar sen! o de gör jag endast när jag e riktigt jävla slut! haha. aja skitsamma, hur som helst så vet vi inte helt förrens spelet är släppt!

btw, läste Gamereactors review idag, o dom nämnde inget om att alla svarta skulle va skjutglada, vilket de borde gjort om fallet va så! aja good night!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BAH! Kan inte vänta på att det ska släppas.

Mafia: The City of Lost Haven, here I come!

Det känns lite för segt för min smak... man gör ju bara skitjobb i långsamma bilar.

Tillbaka till Mafia II demot! :o

:D

Världens bästa spel storymässigt IMO!

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...