Jump to content

Mafia II

SimonJ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Synd att det inte stod att Rockstar Games hade gjort spelet på framsidan. Då hade säkerligen IGN, som går på crack, höjd betyget rejält.

För övrigt tvivlar jag på att jag kommer att köpa spelet. Det är säkerligt sjukt bra på PC men jag gillar inte sådana spel på PC, och på PS3 var demot fantastiskt dåligt; inget detaljerat gräs, inga blodfläckar, ingen PhysX, ingen anti-aliasing, och övriga nedsatta grafikinställningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som har en känsla av att det här är ett riktigt stelt spel? Osäker på om jag ska köpa det, finns mycket det saknar!

Tror jag väntar till priset sjunker.

Jag håller med litegrann. Något jag stör mig på är att om man siktar med pistolen håller Vito den framför sig tills den att man holstrar. Jag antar att jag också kommer att vänta tills priset gått ner. 700kr för en halvtaskig konsoll version, samt att spelet tyvärr lär hamna på hyllan ett tag (tills dlc kommer till ps3) eftersom det inte lär finnas så mycket kvar att göra efter storyn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I like this game! dock känns de lite halvfärdig på vissa delar. jag tycker kartan inomhus e riktigt usel, man ser inte om man ska upp eller ner, distansen från "fiender" är jävligt svår att se och lite andra saker. samt så förstår jag inte en sak, går det verkligen inte att göra driveby shooting!? eller e de ngt man "lär" sig senare? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har kommit

ut från fängelset nu

:huh:

och hittills är spelet underbart :P lite tråkit att de inte gör o köra med simulation på med tangentbord, går o går är omöjligt dock

storyn hittills är helt fuckin övergrym tycker jag! blev helt chockad när

man åkte in i finkan

! har knappt läst ang. spelet och jag älskar verkligen känslan av att inte veta så mkt om det, det gör det hela mkt bättre!

nu ska ja göra lite mat o forsätta spela, I löööve it! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor