Jump to content

Mafia II


SimonJ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 441
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

WTF Har han gjort med Vito? :(

Ser rätt nice ut. Skulle ju vara ganska många chapters/uppdrag och verkar ju vara en hel del annat också. Hoppas bara att det, eller en patch gör att spelet får någon slags free roam också.

Finns ju free roam mode att ladda ner men du får hitta alla klädes butiker etc själv då allt är tomt på kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

släpps detta DLC den 7sep i sverige oxå? och någon som vet priset på det och typ hur många speltimmar de ska ligga på?

Det du erbjuds är 30 uppdrag där ditt jobb kort och gott är att rensa upp i staden (som Jimmy då). Mörda och ha dig. Det vill säga att det är lika bra att börja fylla på karmakontot redan nu. Det kommer även tillkomma ledarlistor och liknande för att se vem som kan få till de snitsigaste skotten och liknande. Charmerande, eller?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100901/mafia-ii-dlc-ute-7-september

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver tips, läs om du klarat spelet.

Behöver tips på hur man ska döda Derek, han slänger molotovs hela tiden och gömmer sig bakom lådor och så fort jag reser mig så blir jag skjuten .

Gud håll på och få hel damp där spela nog om det 10 gånger. Hans gubbar spawnas hela tiden så går inte o vänta. Jag gick under där han står så han inte kan kasta på han och sen springa upp så funka det tillslut :)

Bör man köpa detta? Kul onlinespel? Vad gör man online?

om du ska spela på PC så Köp!

Riktigt underhållande, online har jag inte ens tänkt på tror inte det finns va?

Edit: konsol varianten är riktigt kass IMO

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du erbjuds är 30 uppdrag där ditt jobb kort och gott är att rensa upp i staden (som Jimmy då). Mörda och ha dig. Det vill säga att det är lika bra att börja fylla på karmakontot redan nu. Det kommer även tillkomma ledarlistor och liknande för att se vem som kan få till de snitsigaste skotten och liknande. Charmerande, eller?

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100901/mafia-ii-dlc-ute-7-september

detta låter ju riktigt bra! inget pris på det ännu?

Behöver tips, läs om du klarat spelet.

Behöver tips på hur man ska döda Derek, han slänger molotovs hela tiden och gömmer sig bakom lådor och så fort jag reser mig så blir jag skjuten .

haha kommer ihåg hur jag dampa sönder på den delen! ja tog en bil utanför o körde precis som ngn sa in UNDER var han står, o såg till att döda alla andra först! sen va de rätt simpelt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...