SilentViper Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Hur många chapters är det? Har lyckats komma till när man ska rädda Joe från Vinci. Btw vart kan man hitta dessa Wanted Posts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Klarade ut spelet nu på 10tim snacka om kort spel egentligen. Kan man inte fortsätta spela lite free roam efter man har klarat ut spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Klarade ut spelet nu på 10tim snacka om kort spel egentligen. Kan man inte fortsätta spela lite free roam efter man har klarat ut spelet? Nej, ladda en tidigare sparning meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Nej, ladda en tidigare sparning meh. Okej. Men hur lyckas man få "side mission" när man kollar map legends? Jag har inte lyckats med att få side missions. Men fick en chock att man skulle Tommy Angelo. Så vitt jag minns så kom dem väl inte med samma bil som i Mafia 1? Btw. Nån som vet om det kommer komma DLC paket till PC som gör så man får fler uppdrag att gö efter storyn? Hoppas även på en Mafia III skulle vart grymt sjukt. Efter när man hade klarat ut Mafia 1 X antal gånger så längtade man efter ett Mafia II fick glädje tjut när jag såg nyheten om Mafia II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Okej. Men hur lyckas man få "side mission" när man kollar map legends? Jag har inte lyckats med att få side missions. Men fick en chock att man skulle Tommy Angelo. Så vitt jag minns så kom dem väl inte med samma bil som i Mafia 1? Btw. Nån som vet om det kommer komma DLC paket till PC som gör så man får fler uppdrag att gö efter storyn? Hoppas även på en Mafia III skulle vart grymt sjukt. Efter när man hade klarat ut Mafia 1 X antal gånger så längtade man efter ett Mafia II fick glädje tjut när jag såg nyheten om Mafia II. Finns inga side missions. Jo det var samma bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Klarade ut spelet nu på 10tim snacka om kort spel egentligen. Kan man inte fortsätta spela lite free roam efter man har klarat ut spelet? http://mafia-empire.com/forum/index.php?topic=25 Freeroam mod, varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Finns inga side missions. Jo det var samma bil. Hm om det inte finns nå side missions undrar varför då dem har lagt till en side mission sak när man kollar på mappen. Tack Adrian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Om man rånar eller dödar ett butiksbiträde; kommer man fortfarande kunna handla där senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Om man rånar eller dödar ett butiksbiträde; kommer man fortfarande kunna handla där senare? Ja men om du bara rånar så är det bara återkomma senare men räkna med att det inte kanske ligger nå pengar i kassan då. Om du däremot dödar den som jobbar i affären så kanske du får vänta tills nästa kapitel i spelet för att återkomma. Men tänk på att han/hon som jobbar i affären kan ringa polisen under rånet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Jag har märkt att om man rånar stället är polisen där nästa gång man går dit och man blir arresterad. Dödar man ägaren stänger polisen ner affären. Någon som vet om det är som vanligt igen nästa kapitel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Jag har märkt att om man rånar stället är polisen där nästa gång man går dit och man blir arresterad. Dödar man ägaren stänger polisen ner affären. Någon som vet om det är som vanligt igen nästa kapitel? Ja det blir som vanligt att du kan gå in där utan nåt händer. Har lyckats krossat crime scen bannern och lockpickat dörren och gått in när inge snut var i närheten. Hm jag har vart i butiker som jag har rånat förr på samma kapitel utan nåt händer. Ett tips sniper råna den dyra klädes affären med två ingångar ligger en bit ovanför City Port saken på mappen där har jag lyckats få 500+ samt råna vapen affärerna där brukar du få mest med pengar har fått över 700 dollar av att råna vapen affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2010 Hittade inte den där butiken med två ingångar som du talar om. Den ligger alltså ovanför Port (hamnen där Derek styr)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Installerat och klart. Återkommer till tråden när jag spelat ut spelet, inläggen jag snabbläste gav mig förhoppningar, får hoppas på ungefär samma spelupplevelse som GTA IV var. Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 (redigerad) Hittills har spelupplevelsen varit riktigt bra! Bättre än Mafia I, men storyn i Mafia I var bättre (men att spela var tråkigare; hade passat bättre som film!). Stämningen är sjukt bra! De har verkligen fångat den eran riktigt riktigt bra. Nästan så bra att man känner för att ta första bästa tidsresa dit. Dock är GTA IV fortfarande roligare, men Mafia II är svårt att jämföra med GTA IV eftersom de är så otroligt olika. Om jag ska välja mellan de två spelen är det GTA IV som vinner; med hästlängder. Redigerad 29 augusti, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Hittade inte den där butiken med två ingångar som du talar om. Den ligger alltså ovanför Port (hamnen där Derek styr)? http://img839.imageshack.us/img839/5108/affr.th.jpg Kolla nån av dem som jag har ringat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 http://img839.imageshack.us/img839/5108/affr.th.jpg Kolla nån av dem som jag har ringat in. Aha! Det är nog den övre, för den har jag inte upptäckt än. Den undre kollade jag, men där var det inget kul. Man ser att den övre ligger mitt emellan två gator och dessutom har ett väldigt bra läge i staden. Skall kollas in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Taxi express! :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Du kör med ENB Series modden right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Du kör med ENB Series modden right? Menar du mig? >> ENB finns väl inte till mafia2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2010 Menar du mig? >> ENB finns väl inte till mafia2? Oj glömde säga ja jag menade dig. Ser nästan ut som att du kör med ENB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts