eminem33 Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Redan chapter 8 bara på nästan på 40min-1tim eller vad min playtime låg på visst jag hade ju spelet på och var borta från datorn. Men tycker att dessa chapters går rätt så fort att klara. Önskade att det var typ 2-4 uppdrag per chapter som gör det lite längre. jävla fort du måste spela i sånna fall jag har 3 timmar när jag sluta spela i går kväll och jag är på samma chapter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Redan chapter 8 bara på nästan på 40min-1tim eller vad min playtime låg på visst jag hade ju spelet på och var borta från datorn. Men tycker att dessa chapters går rätt så fort att klara. Önskade att det var typ 2-4 uppdrag per chapter som gör det lite längre.Inte en chans att du klarar 8 chapters på 40-60min. Skulle inte ens gå om du trycker bort alla cutscenes. Är för övrigt på chapter 10. Gillar spelet skarpt. När jag spelade inatt så fick jag en känsla som liknade den jag fick när jag var yngre och lirade något spel som jag verkligen gillade. De lyckades verkligen med det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Trist att spelet är så kort, känns som de kunde ha gjort det längre. Underbar spelupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 (redigerad) fastna nu i slakt huset där man ska smyga och rädda sina kompisar.. gillar inte o smyga Edit: ååhh jaha det var ju rätt så simpelt Redigerad 26 augusti, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Underbar spelupplevelse.Kan inte annat än hålla med dig. Trots att spelet var ganska kort höll det mig konstant underhållen. Grabbarna vet hur man skriver en story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Muhaha 50/50 playmates. Kul utan free-roam btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Muhaha 50/50 playmates. Vad följde du för guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Vad följde du för guide? http://www.gamespot.com/xbox360/action/maf...2955&page=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Redan på chapter 13 och är uppe i 9tim drygt och runt 53% klarat. Helt underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Redan chapter 8 bara på nästan på 40min-1tim eller vad min playtime låg på visst jag hade ju spelet på och var borta från datorn. Men tycker att dessa chapters går rätt så fort att klara. Önskade att det var typ 2-4 uppdrag per chapter som gör det lite längre. Redan på chapter 13 och är uppe i 9tim drygt och runt 53% klarat. Helt underbart spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Han menade ju att han klarade chapters på 40min-1timme, inte att han klarade 8 chapters på den tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 chapter 10 är på chapter 11 nu för övrigt o har spelat 6 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Jag antar att ni som njuter av spelet inte har betalat dryga -:700kr, för den halvfärdiga PS3-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Är där någon större skillnad på Demot och slutversionen av spelet? Jag tänker framförallt på freeroam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Jag gav Mafia I en till chans men jag orkade verkligen inte med spelets oändliga transportsträckor och lååååånga missions. Idag, om jag finner tid för det, är det dags att testa Mafia II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Jag gav Mafia I en till chans men jag orkade verkligen inte med spelets oändliga transportsträckor och lååååånga missions. Samma här. Gav spelet en chans igår men det blir jävligt segt med långa transportsträckor och biljakter som går i 30 km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Tror nog inte du förstog det såg ut som att det stog 40-60min då jag kollade fort. Därför jag var osäker och skrev "eller vad min playtime låg på" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Måste bara fråga: Var hos en polare idag som hade demot på Xbox 360. Det jag undrar över är om grafiken är så dålig i hela spelet som det är i demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Måste bara fråga: Var hos en polare idag som hade demot på Xbox 360. Det jag undrar över är om grafiken är så dålig i hela spelet som det är i demot?Spela det på PC istället. Konsollgrafiken suger kuk. dock värre på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2010 Spelet är sjukt snyggt på PC tycker jag. Lite suddigt i bakgrunden men det är väl depth of field eller något, och det är inget jag stör mig på. Mycket nöjd med spelet, det lever verkligen upp till förväntningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts