Jump to content

Vinnartråden - FG '08


AngryAxel
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och, liksom... Jag vet inte, det här får bli mitt försök att skriva ihop något halvt sammanhängande som beskriver hur jag känner. Jag menar, silver i årets stil, årets medlem, guld i årets musikrecensent, årets fotograf, och årets trevligaste forumit! Från de djupaste vrårna av mitt hjärta - tack! Jag gör alltid mitt bästa för att vara trevlig, men... med medforumiter som er är det å andra sidan inte särskilt svårt. Ni rockar, verkligen, och allt det här betyder väldigt mycket för mig. Tack igen. Jag hoppas också att ni tycker att forumgalan skötts bra i år, och jag har hela tiden sett det som en ansvarsfull och hedervärd grej att göra. Jag har nu kollat igenom alla röster igen, och bortsett från att tobbe var nominerad till 'Bästa signatur' och Vices fjärdeplats i 'Årets moderator' tror jag inte att det är några fler fadäser. Och ursäkta att jag inte kom till att göra de där pokalerna jag hintade om i inledande skedet av allt, plötsligt blev allt stressigt kring jul och nyår. Gott nytt år i förskott, jag åker iväg i några dagar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, 10 nomineringar och 6 vinster. Ett halvbra resultat kan man väl säga... :confused:

Nej men seriöst, jag är givetvis glad och tacksam. Tack till alla er som röstade på eller nominerade mig i de olika kategorierna!

Jag lyckades inte försvara min årets debattör-trofé från i fjol, utan den tillföll The Dude. Jag röstade själv på (och nominerade) honom och det var inte mer än rätt att han vann den kategorin! Likaså "gav jag tillbaka" utmärkelsen årets konstnär till Patrik (som jag f.ö. röstade på och nominerade), även det ett bra val. Hans konst spelar i en helt annan division än teckningarna i mina fulserier. Jag behöll dock årets skribent och årets roligaste medlem och det uppskattar jag. Att bli vald till forumets mest respekterade medlem och samtidigt årets medlem är naturligtvis en ära av stora mått. Att jag vann i årets avatar var en överraskning, en positiv sådan. "Hederspris 2008" känns lite som att vinna en Oscarstatyett för bästa smink, men kul iaf! Tack! :o

(Röstade inte på mig själv i nån kategori btw e43yr95sd5ip_1046272_1.gif)

---

Jag vill tacka AngryAxel för utmärkt arrangemang och engagemang, jag har svårt att tro att det här kunde ha gjorts mycket bättre. Det enda jag saknade var en "redovisning" av hur stor andel av rösterna som vinnarna i respektive kategori fick (så som Vice gjorde) men det är småsaker. Bra jobbat! Nästa gång det behövs mods hoppas jag att du skickar in en ansökan- you have my endorsement.

---

Slutligen, angående okka som vann Memorial-priset; vad är situationen med honom egentligen? Är han fortfarande bannad?

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

H?

Varför?

Jag är inte jättesäker, men okka skapade en tråd där man skulle posta bilder på sina könsorgan (på skoj, förstås, ni minns väl Deltanators tråd?) och en moderator/admin fick droppen och bad Hultenius att permbanna okka. Det är vad jag vet, men om det är den historian som stämmer har jag noll aning om.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, 10 nomineringar och 6 vinster. Ett halvbra resultat kan man väl säga... :confused:

Nej men seriöst, jag är givetvis glad och tacksam. Tack till alla er som röstade på eller nominerade mig i de olika kategorierna!

Jag lyckades inte försvara min årets debattör-trofé från i fjol, utan den tillföll The Dude. Jag röstade själv på (och nominerade) honom och det var inte mer än rätt att han vann den kategorin! Likaså "gav jag tillbaka" utmärkelsen årets konstnär till Patrik (som jag f.ö. röstade på och nominerade), även det ett bra val. Hans konst spelar i en helt annan division än teckningarna i mina fulserier. Jag behöll dock årets skribent och årets roligaste medlem och det uppskattar jag. Att bli vald till forumets mest respekterade medlem och samtidigt årets medlem är naturligtvis en ära av stora mått. Att jag vann i årets avatar var en överraskning, en positiv sådan. "Hederspris 2008" känns lite som att vinna en Oscarstatyett för bästa smink, men kul iaf! Tack! :lol:

Så ska det se ut! Har haft en liten klump i magen sedan förra året. :confused:

BARA 4 VINSTER?? rant_835417_0.gif

Dags att uppdatera din CV? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte jättesäker, men okka skapade en tråd där man skulle posta bilder på sina könsorgan (på skoj, förstås, ni minns väl Deltanators tråd?) och en moderator/admin fick droppen och bad Hultenius att permbanna okka. Det är vad jag vet, men om det är den historian som stämmer har jag noll aning om.

Hm! Detta måste utredas.

Dags att uppdatera din CV? :)

No wai. Då tror folk att jag stjäl "din" idé.

Eh en 4 plats gör inge :doh:

Heey! Du VANN ju i en kategori! :P

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...