Jump to content

Presentationstråd för nya medlemmar


Umberto
 Share

Recommended Posts

Kära noob nyregistrerade medlem, du har gjort misstaget fattat det kloka beslutet att registrera dig på GTAsajtens forum och nu sitter du där vid din datorskärm och är förvirrad och känner dig bortglömd. Vad i helvete är en lounge? Vem är den där näsvise Henkibojj som gav dig en varning? Är Kebab ett troll? (ja) Är AngryAxel på riktigt? Varför hatar Flaskan dig? Räds icke! Denna tråd är till för att DU, som ny medlem, ska få en möjlighet att presentera DIG för forumets användare. Vi är ett ganska sammansvetsat gäng som hänger på forumet och den här tråden ska förhoppningsvis hjälpa DIG att komma in i gemenskapen och hjälpa äldre medlemmar att lära känna dig lite bättre och vice versa.

Skriv en kort presentation om dig själv; berätta t.ex. vad du gör på dagarna, vilka intressen du har, vilka spel/filmer/musikgenrer -grupper -artister/tv-serier du gillar, om du känner någon av forumets medlemmar, vilken relation du har till GTA-spelen, vad du tycker om fredsprocessen i Mellanöstern, hur du är som person osv. osv.

Välkommen till GTAsajtens forum!

(irrelevant men obligatorisk bild på en katt)

(ALLA som har joinat under 2008 får gärna (läs:bör) skriva en presentation; äldre medlemmar - GTFO! :o

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej, jag heter mordos och jag e en kille på 18 jordsnurr och hoppas jag värkligen trivfs på forumet excl.gif biggrin.gif hoppas jag får en massa nya väner och sånt!!!

tackar och båckar im out see ya layter frendz excl.gif

Välkommen in i gänget! ;P

Ge hit 50:-. :o

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hej, jag heter mordos och jag e en kille på 18 jordsnurr och hoppas jag värkligen trivfs på forumet :o:P hoppas jag får en massa nya väner och sånt!!!

tackar och båckar im out see ya layter frendz ;P

Hej och välkommen Mordos. Jag hoppas på att vi får se mycket utav dig här på GTAsajten där alla är behandlade likvärdigt och med full respekt, oavsett ras, tro eller sexuell läggning. Förhoppningsvis kommer du att trivas jättebra här och du kommer antagligen att stanna med oss jättelänge. Tag ett knippe rekogniseringsrunda; sväng förbi Allmänt och posta en bild på dig själv så att vi får se hur du ser ut, kanske gå in Musik, Film och Grafik och lämna ett musiktips i tråden Musiktips eller du kan tillochmed svänga förbi Humortråden i Lounge-forumet och kanske länka till en jätterolig Youtube-film. GTAsajten är ett oändligt forum med ett omöjligt räkneantal möjligheter, så känn ingen press med att försöka passa in eller bli respekterad - någon gång lyckas du yes_1021002_0.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul initiativ dock, jag föreslår att det postas någon slags länk till den här tråden i IV-forumet. :P

Ja, bra idé. GTAmods?

hej, jag heter mordos och jag e en kille på 18 jordsnurr och hoppas jag värkligen trivfs på forumet :o:D hoppas jag får en massa nya väner och sånt!!!

tackar och båckar im out see ya layter frendz ;P

Välkommen in i gänget! :)

Ge hit 50:-. :angry:

takeyourbizelsewhere_966649_0.jpg

Så jag får alltså presentera mig? :o

Men nä, jag vill inte.

Ni känner mig tillräckligt..! :angry:

Uhm.. Yeah. hmm_1046272_3.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto inte bra om du gör nåt så alla nya medlemmar kan presentera sig här i tråden typ skicka PM eller nåt?

Hm. Menar du att jag ska sitta och skicka PM till varje ny medlem på forumet? Tror inte det.

Däremot skulle jag gärna se någon form av länk i GTA-forumet eftersom det är där som många nya hänger; tyvärr verkar GTA-mods dock inte vara sammarbetsvilliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon får väl börja.

Tjenare GTAsajten!

Jag heter Jesper och jag är 14 år, jag bor i Göteborg med min mamma, pappa och min bror.

På min fritid så är jag väl med mina kompisar och sitter vid datorn rätt ofta händer även att jag spelar 360.

Serier jag följer är väl typ 2½ Men, Scrubs, fast kollar inte så mycket på TV längre.

Mina favoritspel hmm... GTA IV, NHL 10.

Mina favorit-filmer en självklar är "Saving Private Ryan" och Sagan om Ringen trilogin och Star Wars ffs!

Uppdaterat 13 November 2009.

Redigerad av Flaskan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon får väl börja.

Tjenare GTAsajten!

Jag heter Jesper och jag är 13 år,jag bor i Göteborg med min mamma, pappa och min bror.

På min fritid så är jag väl med mina kompisar och sitter vid datorn rätt ofta händer även att jag spelar 360.

Serier jag följer är väl typ 2½ Men, Hål i väggen och Prison Break.

Mina favoritspel hmm... Hitman:Blood Money,GTA IV och NHL 09.

Mjo det var väl allt kanske editar in nått mer.

Hej och välkommen! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...