Jump to content

Mcdonalds vs Burger King


Tux
 Share

Mcdonalds vs Burger King  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vilken är din favorit? Do you love it? Or do you wanna have it your way :naughty:

Vote: Mcdonalds.

Berätta gärna vad du gillar bäst hos Mcdonalds/Burger King.

Cheeseburgern är nog de jag gillar bäst hos Mcdonalds!

Finns säkert en sån här tråd men eftersom Allmänt delen har varit väldigt död så skiter jag fan i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Svårt val... eller inte.

BK har dom godaste stripsen nånsin (godare än hemlagat, godare än nån annan vanlig restaurang)

Köttet där är så jävla gott, allt där är så perfekt..

Mcdonalds... tja... grisiga flottiga hamburgare med äckligt kött och äcklig dressing osv, nej usch för MC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag nullar. Hatar båda lika mycket. Hamburgare är inte gott. Bara när man gör dem själv.

Men drar man ut på stan med polarna så blir det väl BK. McDonalds är så jävla äckligt ställe att vara på- Plus att jag såg ett inslag på tv om vad som händer där om nätterna. Fy fan för MC.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av dessa två, så helt klart Burger King. Jag är ingen militant Donken-motståndare, jag tycker at de serverar... relativt sjysst mat. Men det tippar över till BK's fördel; godare burgare, godare strips, och de känns bara fräschare. Vote: BK.

Ska man dock bredda snabbmatsspektrumet dyker den slklara vinnaren upp; Max. Rediga, stora, men framförallt goda hamburgare som känns... Tja, nyttigare. Min kärlek bara blev större när jag på väg hem från Arvika stannade på en Max och såg deras omfattande miljöarbete, och det var inget "Nu ska vi hitta på en stämpel med ordet 'eco', 'organic' eller 'natural' för att hänga på Al Gore-trenden", utan det kändes verkligen som de brydde sig, och informerade om hur 'smutsigt' det är att producera nötkött.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nog bara ätit på Burger King en gång i mitt liv. Då var jag åtta-nio år. McDonalds har jag dock käkat mycket på och på senare da'r har jag inte alls gillat det. Hamburgarna känns helt svettiga och så fort man tar en tugga så hittar man något fel. Den enda gången McD duger är på fyllan. Då kan man äta vad som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bara ätit på BK två gånger, när vi var i London. Det finns inte här i närheten. (Linköping räknas inte som närheten Kebab!)

Men där var burgarna gudomligt goda, är burgarna lika goda i Sverige som de är i England så är det en säker seger över McD.

Men nu vet jag inte så jag nullar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...