Jump to content

Mcdonalds vs Burger King


Tux
 Share

Mcdonalds vs Burger King  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Första, enda och senaste gången jag åt på McD var på Arlanda under sent 90-tal. Jag minns att jag blev ledsen (hey, jag var bara 6-7 år) för att hamburgarna var dåliga.

Någon gång när jag har varit utomlands har jag ätit på BK, varit okej käk. När jag var på The Mars Volta i vintras åt jag på BK igen, och det var inte jättegott, men gick ner. (Jag väljer självklart Max före BK åtta dagar i veckan)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har nog bara ätit på Burger King en gång i mitt liv. Då var jag åtta-nio år. McDonalds har jag dock käkat mycket på och på senare da'r har jag inte alls gillat det. Hamburgarna känns helt svettiga och så fort man tar en tugga så hittar man något fel. Den enda gången McD duger är på fyllan. Då kan man äta vad som helst.

Usch, jag har ett minnesbild på bara några sekunder från McDonalds, på fyllan. Jag sitter och mosar upp en hamburgare i munnen - på mannen som sitter i mitt knä. :naughty:

Otrevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns när hela allmänt var fyllt med sådana här pollar. :naughty:

Jag gillar inte någon av dem, för man blir inte mätt hur mycket man äter. Och även om man skulle känna sig mätt så släpper det efter tjugo minuter. Nej, jag äter alltid kebab när det är dags att "äta ute".

Null vote.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan var äckliga Mcdonalds burgare är! Åt där i sommras och jag lovar att det var de värsta burgarna i hela världen. Tackar vet jag mds och sibylla, där får man i alla fall riktiga hamburgare! :mf_doof:

Jag har aldrig ätit på Burger King så jag nullar.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...