Jump to content

Mcdonalds vs Burger King


Tux
 Share

Mcdonalds vs Burger King  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men särbarn, jag var metaforisk. Syftade på att Frasses dominerar i norrland, men finns bara lite sporaliskt i södra sverige. Närmaste Frasses från mig måste någ vara i Nässjö.
Jag hajar, men jag ville bara skryta att det tar tio minuter på cykeln för mig att få en skitgod hamburgare.

Jo, de är mjuka och sega, iallafall här.
Blä. Håller med till 100%! på den. Hamburgarna är skitgoda iallafall men jag är typ ensam om att tycka om dom. Horungar i Ödeshög.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan säga som så att jag är jätteglad över att McDonald's stängdes här i Ö-vik och istället flyttar Burger King snart in, ja det är sant!

Burger King gör godare hamburgare och jag gillar deras stil.

Men Max är ändå populärast här, eftersom där kan man vara på natten efter man pimplat bärs och börjat bli vrålhungrig!

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men särbarn, jag var metaforisk. Syftade på att Frasses dominerar i norrland, men finns bara lite sporaliskt i södra sverige. Närmaste Frasses från mig måste någ vara i Nässjö.

Tyckte jag såg Frasses överallt i och påväg till skåne :wacko:

Max är min favorit av de som finns överallt i vårt vackra land, men av dessa är det solklart BK. Jag har ätit på donken i stan en enda gång, det är verkligen sämsta stället för snabbmat här.

I like having it my way :D

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...