Jump to content

Vilken tycker du är den fulaste delen på människans kropp?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den där saken långt bak i svalget som ser ut som en röd klubba och dallrar när man pratar är väl ganska ful? Vet inte om någon fattar vad jag menar, men det är inte tungan. :doh: En del inälvor är väl rätt fula också, typ tunntarmar.

Många verkar ogilla fötter, själv har jag inga prblem med sådana. Man kanske härdas genom att gå barfota ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt mina åsikter. EXAKT.

Helt off-topic men kom igen Kebab, byt signatur genast. Den där för mig tillbaka till Speeder och han var väl aldrig min favorit iallafall... :doh:

OnT: Håller med MisterWhoopee angående fötter, kanske av samma anledning också. Sen beror det väl på vilka fötter man syftar på också, mina tankar vandrar till gubben som låg i bastun senast jag badade i badhus som uppenbarligen inte vare sig klippt tånaglarna eller brytt sig om sin fothygien över huvudtaget de senaste 55-65 åren. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den där saken långt bak i svalget som ser ut som en röd klubba och dallrar när man pratar är väl ganska ful? Vet inte om någon fattar vad jag menar, men det är inte tungan. :) En del inälvor är väl rätt fula också, typ tunntarmar.

Menar du kanske gomspenen? :)

---

Hmm.. rätt svår fråga det här.

Måste nog säga öron. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, så man kan inte tycka att "den"/det är.. ful.. i denna tråd?

skrev lite konstigt där märkte jag.. ,_.

Kanske är ringmuskeln du tänker på?

Pungen, som en del andra redan nämnt är inte så mycket att hänga i granen. Men även fötter. Och målade naglar. Förstår inte folk som målar dem röda, ser ut som de klämt dem. Då är "lackade" naglar finare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...