Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Att jag ska sova med Lajnux är en självklarhet, tro inget annat. Du och jag får sitta och prova Star Wars hatten hela natten och garva åt varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vill inte sova med Antepantebojj. Han kommer att dra sina stuntingfingrar över mina ben hela natten. That, i don't want. Men helt seriöst så är det ju inte säkert att jag kan komma ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kommer in i eder alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag är på! Jag tar med mig gitarren, ett "dissa-valfri-GTAsajtare"-set, komplett med färdiga dissbeats och ett antal goa skämt, kvällen är räddad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vilken form utav droger kommer vara tillåten att konsumeras? Alkohol? Tobak? Något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vilken form utav droger kommer vara tillåten att konsumeras? Alkohol? Tobak? Något annat? Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Ja, jag kommer självklart att delta - but in spirit only. Ni får ta och dokumentera detta om det blir av; låter ju kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vem har en Boomblaster? Vi kommer behöva musik! Om man kör bil måste man ju sluta dricka typ ett dygn innan man ska dra hem. Så det blir nog tåg för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Varför kopplar alla ihop mig med L_Voll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Varför kopplar alla ihop mig med L_Voll? Jag gör i alla fall det för att ni bor så nära varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vem har en Boomblaster? Vi kommer behöva musik! Om man kör bil måste man ju sluta dricka typ ett dygn innan man ska dra hem. Så det blir nog tåg för mig. Ett dygn, lol. festa fredagen, festa lördagen men möjligen inte lika hårt. Slagga, vakna på söndagen och nyktra till lite, sen är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Ett dygn, lol. festa fredagen, festa lördagen men möjligen inte lika hårt. Slagga, vakna på söndagen och nyktra till lite, sen är det lugnt. Hmm jao, kanske. Man kanske skulle införskaffa en alkotestare. Tror att alkoholen sitter i längre än vad man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vilken form utav droger kommer vara tillåten att konsumeras? Alkohol? Tobak? Något annat? Jeez, det är väl upp till var och en .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Jeez, det är väl upp till var och en .. ?Så länge man slipper folk som inte kan acceptera andras användande utav vissa droger. Jag får tankar tillbaka om diskussionen med Samuelszon i Tråden om saker du alltid velat veta. Om folk ska vara lika jobbiga som honom IRL så är det ju inte så kul. Eller det kanske blir roligare. Vad vet jag? Redigerad 25 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Så länge man slipper folk som inte kan acceptera andras användande utav vissa droger. Jag får tankar tillbaka om diskussionen med Samuelszon i Tråden om saker du alltid velat veta. Om folk ska vara lika jobbiga som honom IRL så är det ju inte så kul. Eller det kanske blir roligare. Vad vet jag? Jag tror inte folk skulle ha något emot om man rökte lite jazztobak egentligen. Folk lär ju supa sig till apstadiet ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag vill inte sova med Antepantebojj. Han kommer att dra sina stuntingfingrar över mina ben hela natten. That, i don't want. x2 Jag vill inte ha dina Xbox fingrar på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) x2 Jag vill inte ha dina Xbox fingrar på mig... Bra, då är vi överens. Edit: Vad fan är xbox fingrar? Redigerad 25 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Bra, då är vi överens. Edit: Vad fan är xbox fingrar? Vad fan är stuntingfingrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vad fan är stuntingfingrar? Fingrar, vars syfte är att stunta med. Jag syftade självklart på särskrivningen. Men en kram kan du få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Bra, då är vi överens. Edit: Vad fan är xbox fingrar? HAHAHA DU VAR TVUNGEN ATT EDITERA FÖR ATT DISSA SÄRSKRIVNINGEN HAHAHAHAHA! Edit. HAHAHAHAHAHA! edit 2. HAHAHA OCH EN DÅLIG DISS HAHAHAHAHAAAA!!!! Redigerad 25 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts