Jump to content

Forumfest i sommar!


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Detta är så mycket mer än en "forumträff". Detta är en helg av festligheter och träffa andra människor som man dagligen sitter och skriver med i åratal. Som sagt, dom som inte kan komma pga läget (no offence Norrland) är inte lika seriös angående att träffa alla andra. Inget fel med det, men forumträffar och andra festligheter är inget som ska förhindras av varken ekonomi eller distans. Vill man träffas så gör man det, oavsätt plats.

Jag var på väg att åka hem till en holländare i mitt fd. WoW-guild. Dock fick jag dra mig ur efter att priset på flygstolen hade stigit och jag var arbetslös. Det var ändå flera från sverige, england och grekland som åkte till holland bara för en helg. Så nä, att säga att det ligger knivigt är skitsnack. Stockholm ligger knivigt för andra också.

Jo, självklart. Men sen är det ju en fråga om hur många som verkligen stannar en hel helg. :confused: Skulle kännas lite onödigt att åka till öland, vilket är ~40mil och vara där i en dag och sen åka hem dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag bokar gärna en plats i din bil (bor mitt i Göteborg), men jag kanske avbokar den senare. Allt hänger på när kalaset är. Så, kan jag boka den tills jag vet? :confused:

I sådanna fall så kan jag "boka en plats" i din bil också, Zack, även här beroende på när vi bestämmer för att ha festen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla ni under 18, vet ni om ni faktist får åka iväg med främlingar en hel helg för att festa?

Det ska nog inte vara något problem för mig. Om det blir något problem så får jag väl käfta lite. Jag kommer iaf att kunna säkerställa om jag ska med eller inte (om det blir vid en passande tidpunkt) några veckor innan, så att andra kan få ta plats i Zack's bil t.ex.

Men först och främst så måste jag (vi) veta när det blir.

Jag kommer nog befinna mig nere i GBG någon gång i Augusti. Förmodligen i början av augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18-20 Juli röstar jag för. Detta är helgen mellan vecka 29 och 30, vilket måste vara ett av de bästa valen. Skolelever har sommarlov, sommarjobbare borde kunna få ledigt på fredagen där om dom begär ledigt i förväg. Dessutom tror jag att dom flesta företag har just vecka 29-30 som det är helt sommarstängt, även för sommarjobbare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18-20 Juli röstar jag för. Detta är helgen mellan vecka 29 och 30, vilket måste vara ett av de bästa valen. Skolelever har sommarlov, sommarjobbare borde kunna få ledigt på fredagen där om dom begär ledigt i förväg. Dessutom tror jag att dom flesta företag har just vecka 29-30 som det är helt sommarstängt, även för sommarjobbare.

I mina öron låter det där som en bra idé.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...