mr_tobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Borde fungera perfekt för mig om inget kommer i vägen. Alltså, tältar vi eller gör vi oss till gäster i Dudes mansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Borde fungera perfekt för mig om inget kommer i vägen. Alltså, tältar vi eller gör vi oss till gäster i Dudes mansion? TÄLT ! MyStiC - Har vi ett tält? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 TÄLT ! MyStiC - Har vi ett tält? Jag har ett tremannatält nere i källaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) 18-20 Juli röstar jag för. Detta är helgen mellan vecka 29 och 30, vilket måste vara ett av de bästa valen. Skolelever har sommarlov, sommarjobbare borde kunna få ledigt på fredagen där om dom begär ledigt i förväg. Dessutom tror jag att dom flesta företag har just vecka 29-30 som det är helt sommarstängt, även för sommarjobbare. Låter knvigt för min del, men det kanske kan gå. Men jag är iaf för i början på augusti, vi kan ju ta en helg då de flesta är lediga då. Augusti är bra i.o.m att: * Semestertiderna börjar ta slut, de flesta har semester i Juli * Ju färre som har semster, desto fler kan komma på festen i.o.m. att de inte är uppbokade med annat * Enklare att resa just eftersom semestrarna börjar ta slut, återigen... * Vattnet i sjöar och hav har börjat blivit varma på riktigt Redigerad 24 maj, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Alla ni under 18, vet ni om ni faktist får åka iväg med främlingar en hel helg för att festa? Jag fyller 18 på fredag, men jag hade fått åka i vilket fall. Men jag måste säga att det lär låta lite konstigt i mina föräldrars öron när jag säger att jag vill åka till Öland över en helg för att träffa en massa främlingar. Låter lite konstigt även i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är 16, tror nog att det är okej med mina föräldrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Låter knvigt för min del, men det kanske kan gå. Men jag är iaf för i början på augusti, vi kan ju ta en helg då de flesta är lediga då. Augusti är bra i.o.m att: * Semestertiderna börjar ta slut, de flesta har semester i Juli * Ju färre som har semster, desto fler kan komma på festen i.o.m. att de inte är uppbokade med annat * Enklare att resa just eftersom semestrarna börjar ta slut, återigen... * Vattnet i sjöar och hav har börjat blivit varma på riktigt Tycker det låter sämre eftersom du själv säger, semestrarna tar slut. Vi som har sagt att vi kan köra jobbar, det är bara bättre för er som fortfarande går i skolan. Och ja, om inte vi tre som kör kan komma kan jag ju redan nu säga att det kommer floppa om alla ska ta sig till öland med buss/tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag fyller 18 på fredag, men jag hade fått åka i vilket fall. Men jag måste säga att det lär låta lite konstigt i mina föräldrars öron när jag säger att jag vill åka till Öland över en helg för att träffa en massa främlingar. Låter lite konstigt även i mina öron. Främlingar är väl nästan lite fel ordval? Jag menar, jag tycker att man känner folk någolunda bra även fast man bara har snackat med varandra över nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 18-20 Juli röstar jag för. Detta är helgen mellan vecka 29 och 30, vilket måste vara ett av de bästa valen. Skolelever har sommarlov, sommarjobbare borde kunna få ledigt på fredagen där om dom begär ledigt i förväg. Dessutom tror jag att dom flesta företag har just vecka 29-30 som det är helt sommarstängt, även för sommarjobbare. Det blir ganska stressigt om man tänkte besöka emmabodafestivalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Främlingar är väl nästan lite fel ordval? Jag menar, jag tycker att man känner folk någolunda bra även fast man bara har snackat med varandra över nätet. Detta är ju ändå mindre obekant än att t.ex. sommarkollon och skit föräldrar skickar sina ungar på, så nja. Vi kan väl ändå säga att vi ska träffa "bekantingar". @Balle: Jag har inte räknat med att folk som ska iväg på annat kommer komma på det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 @Balle: Jag har inte räknat med att folk som ska iväg på annat kommer komma på det här. Tror jag skulle kunna hinna med fredag -> lördag på öland, och sedan emmaboda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tror jag skulle kunna hinna med fredag -> lördag på öland, och sedan emmaboda. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Främlingar är väl nästan lite fel ordval? Jag menar, jag tycker att man känner folk någolunda bra även fast man bara har snackat med varandra över nätet. Jo det är klart. Men det kommer ju mina föräldrar ha svårt att förstå. Men som sagt var, de skulle aldrig stoppa mig från att komma ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Min mor kanske skulle avge vissa frågetecken, men så länge jag gör klart med henne att det inte är Anders, 42 år, lastbilschaufför som jag åker ner dit med så ska det vara lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Min mor kanske skulle avge vissa frågetecken, men så länge jag gör klart med henne att det inte är Anders, 42 år, lastbilschaufför som jag åker ner dit med så ska det vara lugnt. Samma här. Bestämmer vi officiellt när och var vi ska vara och jag pratar med Morsan, förklarar att MyStiC är med och skyddar mig, påminner henne att jag är 17 år, säger exakt när jag åker/kommer hem, så ska det nog gå i hamn! Edit: Btw, vart på öland är det ni/vi tänkt vara? Redigerad 24 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Edit: Btw, vart på öland är det ni/vi tänkt vara? Jag röstar på köpingsvik. Bra camping, inte allt för långt upp och fyllegångavstånd till Borgholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om det är nån som kör norrifrån så är jag otroligt med! Passera genom övik och det funkar! Ursäkta ett något oformulerat svar, jasg är lite full... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om det är nån som kör norrifrån så är jag otroligt med! Passera genom övik och det funkar! Ursäkta ett något oformulerat svar, jasg är lite full... Om jag far ner, kan du ta tåget till sundsvall. då får du åka med mig hoppas det går bra trots jag är lastbilschaufför, hört att såna tycker om små barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om jag far ner, kan du ta tåget till sundsvall. då får du åka med mig hoppas det går bra trots jag är lastbilschaufför, hört att såna tycker om små barn Om du ska åka, och jag får åka, Kan jag då åka med dig? Bor ju i östersund så tar tåg till sundsvall så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om du ska åka, och jag får åka, Kan jag då åka med dig? Bor ju i östersund så tar tåg till sundsvall så. visst, tänk på att jag åker king cab (pick up) så baksätet är ingen höjdare kan jag säga är jag ledig från jobbet de där dagarna åker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts