Jump to content

GTASajtens forumlogga


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara jag som tycker Qouad börjar likna en Mordos? :confused:

Lite iaf!

Inte jag!

LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL

Word.

Vi snackar om GTAsajtens banner här.

Kebab: Du har rätt, la till 8-ball, främst med tanke på att han var en av de frontfigurer man såg på GTAsajtens startsida. :naughty:

Haha ;)

Det blev bra, ett av alternativen som är bäst hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker fortfarande det behövs förbättringar, och oavsett vad jag eller andra tycker behövs det grymt mycket fler bilder innan vi bara tar nån i högen. 8-ball blev en oddball; det var meningen att helikoptern skulle skjutas in och inte ut för att nån extra bild skulle tryckas in.

Var är resten av spelen i loggan? :confused:

Jag låter väl negativ antar jag men... de duger inte! :naughty:

"Gör bättre själv då!" - Nej, det kan jag inte. Men jag hoppas nån annan kan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker fortfarande det behövs förbättringar, och oavsett vad jag eller andra tycker behövs det grymt mycket fler bilder innan vi bara tar nån i högen. 8-ball blev en oddball; det var meningen att helikoptern skulle skjutas in och inte ut för att nån extra bild skulle tryckas in.

Var är resten av spelen i loggan? :confused:

Jag låter väl negativ antar jag men... de duger inte! :naughty:

"Gör bättre själv då!" - Nej, det kan jag inte. Men jag hoppas nån annan kan :wub:

Shit vad du whinar. Finns det bara dåliga grejer? Om ingen banner hittils duger kan du väl bidra med åtminstonde en ihopkrafsad billig vision om hur den optimala bannern ser ut. Helikoptern blev mindre, och tar alltså up mindre plats. Sen är det meningen att den ska hovra vid utkanten av bilden. ;)

Tackleberry: Fett fräsch. Om du gör den bredare, fixar så att loggan liknar nuvarande GTAsajtens och kanske klämmer in fler karaktärer, från andra spel så blir den riktigt bra. Det jag strävar efter med min är ingen helt ny logga, utan snarare en uppdaterad en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...