Jump to content

GTASajtens forumlogga


 Share

Recommended Posts

Ja, som sagt, kanske är det dags att uppdatera loggan lite? Tycker forumloggan är väldigt snygg, men för att visa att forumet hänger med lite skulle det kanske vara bra att lägga in Nico någonstans? Loggan har ändrats förr, så det är ju ingen orginallogga som skulle försvinna eller så (var det 8-ball som var där Tommy är förut? :unsure: )

Eller är det bättre att göra en ny? Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag håller med där, den känns väldigt föråldrad. Jag håller också med om att det borde ordnas en tävling där medlemmarna får lämna in bidrag och rösta fram en ny logga.

Chans att det kommer hända: 1%.

---

För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra idé! Eller om Hultenius väljer den han gillar bäst, eftersom han verkar vilja ha sista ordet.

Hehe. Tänkte föreslå att hans åsikt är värd 5 röster eller något.

För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga).

:mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med där, den känns väldigt föråldrad. Jag håller också med om att det borde ordnas en tävling där medlemmarna får lämna in bidrag och rösta fram en ny logga.

Chans att det kommer hända: 1%.

---

För övrigt hoppas jag på en loungeavdelning (kanske har sagt det nån gång, kommer inte ihåg så noga).

Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger.

Vi kan bara hoppas. :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker absolut du ska fortsätta att tjata om din loungeavdelning. Det är nog en sak 95 % av forumet vill ha. Jag skulle älska att ha det och älskar bara tanken om vi skulle kunna ha det. Vi har ju t.o.m kommit överens i en tidigare tråd hur alla regler skulle se ut och hur det skulle skötas. Men det lär inte hända precis som du säger.

Kanske en namninsamling? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske en namninsamling? :mf_doof:

Varför inte? Förra blev dock rejält misslyckad. Om Umberto kunde göra en lång förstapost med sina viktigaste argument, länka till trådar, ta intervjuer från medlemmar som bekräftar hur bra en loungeavdelning skulle vara och en namninsamling samt en länk till tråden så tror jag nog Hultan lär göra någonting.

Eller så bojkottar vi forumet tills vi får den, men det är dumt och lär inte hända.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle behövas en ordentlig refresh på hela bannern. Funderade på det till GTAIV-releasen men hade inte tid att genomföra något.

Nu är frågan om det inte är lika bra att vänta och refresha allt på samma gång (ny mjukvara, unikt skin, fixed size, ny logga etc).

Medans vi är inne på att byta logga kan inte du hultan lägga in flera forum skins?

...hoppas bara att han vet att större förändringar inte kommer uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte? Förra blev dock rejält misslyckad. Om Umberto kunde göra en lång förstapost med sina viktigaste argument, länka till trådar, ta intervjuer från medlemmar som bekräftar hur bra en loungeavdelning skulle vara och en namninsamling samt en länk till tråden så tror jag nog Hultan lär göra någonting.

Eller så bojkottar vi forumet tills vi får den, men det är dumt och lär inte hända.

Jag har funderat på att göra nåt sånt, ja. Någon sorts sammanställning med riktlinjer och föreskrifter för hur en lounge kunde se ut utan att det skulle påverka forumet negativt. (Vilket det knappast skulle göra eftersom "loungeavdelningar" fungerar bra på andra forum, varför skulle det inte fungera på gsf?)

GTASajtens layout är och förblir perfekt.

Om man gör för mycket nytt så måste man kunna ha gamla vanliga ändå (få välja själv i "options"),

annars kommer jag känna mig helt vilse.

Jag håller i princip med. Layouten/designen etc är egentligen mindre viktig och bra som den är. Det är innehållet som borde omarbetas.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tro att det finns goda chanser för ett loungeforum eller liknande, på lång sikt vill säga. Om någon gör ett förslag/mindre utredning åt mig, glöm inte att ta med eventuella negativa bieffekter - något som alla glömmer trots att det är det viktigaste.

Ett eget skin är viktigt för forumets identitet. Vem som helst kan köpa och installera ett sånt här forum så ett unikt utseende är högt prioriterat. Identitet är nyckelordet.

Men nu handlade tråden om själva forumloggan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle tro att det finns goda chanser för ett loungeforum eller liknande, på lång sikt vill säga. Om någon gör ett förslag/mindre utredning åt mig, glöm inte att ta med eventuella negativa bieffekter - något som alla glömmer trots att det är det viktigaste.

AMAGAD! :naughty::(

Yes Sir! Jag tar gärna på mig uppdraget att skriva en liten utredning/sammanställning, om ingen här misstycker?

Men nu handlade tråden om själva forumloggan.

Right. Back on topic då.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...