Jump to content

GTASajtens forumlogga


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om någon ska komma med konstruktiv kritik så har bilden en efterbliven glow. Explosionen har fått fel färg, och skuggningen över resten har gjort bilden för mörk. Helikoptern passar inte in i helheten och texten skulle kunna göras bättre.

På vilket sett är den efterbliven och vad menar du med fel färg på explosionen (vill gärna förbättra bilden)? Jag håller förresten med om att helikoptern inte passar in perfekt, lade in den eftersom vissa föreslog att jag skulle ha mer saker i bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Byt plats på Loli och Niko och spegelvänd honom för att skuggorna ska passa med explosionen, det skulle göra att den efterblivna glowen försvann till viss del. Sen är det för meshat vilket gör att det ser för grötigt ut. Med färgen menar jag att det nästan ser grönt ut, och kanterna har blivit för oranga (antar att du lagt på det på ett nytt lager över explosionen då gubben också är täckt).

Det är bara lite som skulle kunna förbättras. Likaså att slopa helikoptern helt eller i annat fall få den att passa in på annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack. Om det blir ett byte av banner skulle det vara jätteroligt om den valdes.

Testade att omarbeta ljuset på tjejen, men jag tror inte jag tycker att det blev bättre:

gtasajtens5copysj8_1013001_0.png

EDIT:

Blev inte bra alls ser jag nu, speciellt nere till vänster.

Kan du inte spegelvända henne istället? Fast det kanske blir störande eftersom de flesta känner till originalbilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet förstås att forumet inte bara handlar om IV, men jag testade med like upplägg och tyckte det blev snyggast med bilder från det spelet. Har även gjort en ny variant, där jag la till den klassiska explosionen:

gtasajtens3v2db7_1011231_0.png

Jag tycker att den behåller gtasajtenstilen, men ser mycket fräschare och modernare än den nuvarande.

Desto mer jag tittar på den, desto mer ogillar jag den. Jag gillade den starkt från början. Men det avtar. Lola är så suddig och genomskinlig (höger arm) och den ser... smutsig ut. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...