Jump to content

Posta en bild av din mus.


Rixxz
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Med den där meningen säger du egentligen att du tycker det skulle vara fel att ha en sån här tråd på GTAsajten - och jag håller med dig, den här tråden saknar diskussionsunderlag.

Listtrådar är förbjudna på Flashback, inte här. Bara så du vet.

OnTopic: Jag har en razer som lyser rött på en jättedyr razermusmatta som jag fick för mig att köpa någon gång för länge sen. På laptoppen i köket som jag måste dra mig till när jag vill lira Cod4 sitter en asus-custom MX518, fejkkolfiber :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Listtrådar är förbjudna på Flashback, inte här. Bara så du vet.

Jag tycker det hör till vanlig oskriven forumetikett att undvika att skapa såna här skräptrådar. Om vi ska tillämpa en av gtasajtens regler kan det här lätt ses som brott mot §1.5 imo.

edit:skrev fel

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är dom bra? Dom säljer dom för 200kr på Clas Ohlson. Funderar på att slå till.

Jag tycker den funkar.

Okej, jag är inte så skillad på att veta hur en bra mus ska vara. Men jag trivs med den.

Det som är ganska jobbigt med den är att man råkar komma åt en knapp på den som ändrar hastigheten på musen. Det finns olika färger på skrollen som visar hur snabb den är.

Kör man cs kan man ju trycka på den oranga knappen för att skjuta i burst med alla vapen.

Även i andra spel, men jag använder det inte mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...