Jump to content

Sammlar du på något?


Complex
 Share

Recommended Posts

Hehehe, nu kom jag på en konstig grej. När jag var liten så samlade jag på olika bilder av James Bond som jag klippte ut och satte upp på dörren in till mitt rum. Fråga mig inte varför. Fick ihop en 230 bilder tror jag. Gick inte att se om det var en dörr eller en portal till en annan dimension.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jodå, vist samlar jag på saker :D Redbull, Powerking, Batery, Burn etc. burkar, har ca 40 st. Filmer: Har ca 200 WHS och 160 DVD filmer

Sen har jag ju som alla andra samlat på Pokémon kort i mina yngre dagar :(

Garbage pail kids bilder. De var roliga. De förbjöds i Sverige för att de var så brutala... -_-

Jasså? Hittade några såna fastklistrade i garderoben när vi flyttade till Själevad, så groteska kan dom väl inta vara så att dom förbjuds? :shifty:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag samlar lite smått på udda Läskbrukar.

har 3 st! -_-

Det gör faktiskt jag oxå!! Även ölburkar :shifty:

Har lite allt möjligt tex: min stolthet: Min första öl! vanilia coke, coka cola EM edition, ölburks sorter som olvi, tiger, three towns(finns inte längre vad jag vet) mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså? Hittade några såna fastklistrade i garderoben när vi flyttade till Själevad, så groteska kan dom väl inta vara så att dom förbjuds? :shifty:

Jodå, det var ren hysteri på 80-talet.

Det fungerade som med hockeybilder, ni vet. Man bytte och sådär.

Det började med att skolorna fick panik över hur hemska bilderna var, och förbjöd dem i skolan. Slutligen så fick de inte säljas i Sverige mer.

När man tänker tillbaka på det idag är det skrattretande, om de hade fått sett dagens filmer, bilder etc så hade folk antagligen dött av akut hjärtattack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var liten var det Pokémon som gällde, jag lyckades få ihop en blygsam hög. Någon gång när det började gå ur tiden köpte jag min väns Venusaur för 30 spänn, den var jävligt rare vill jag minnas!

För några år sedan samlade jag på Metallicarelaterade saker; skivor, vinyler, planscher (inga taffliga tidningsvikta utan äkta konsertaffischer), turnéprogram -- you name it. Detta har dock stagnerat något fruktansvärt med tanke på att jag inte lyssnar på bandet längre och jag har planer på att göra mig av med hela köret.

Nuförtiden köper jag mest gamla cd-singlar från svenska och brittiska nittiotalsband om jag kommer över några för en tjuga, och hittils går det fint. Sedan har även ärvt/stulit min mors relativt lilla vinylsamling med new wave-sjuor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...