Jump to content

Sammlar du på något?


Complex
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
Eftersom du klagar ofta på att jag snackar för mycketo m bilar :confused:

Jag klagar inte, jag skämtar om att du diskuterar saker och begrepp som de flesta av oss andra här inte har en aning om vad det är. :whistling:

Och sen har jag absolut inget emot folk som håller på med bilar, det är en bra och ordentlig hobby - jag skulle gärna se fler som dig ist för t.ex. alla metrosexuella pretty boys som driver omkring. Full respekt.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klagar inte, jag skämtar om att du diskuterar saker och begrepp som de flesta av oss andra här inte har en aning om vad det är. :(

Och sen har jag absolut inget emot folk som håller på med bilar, det är en bra och ordentlig hobby - jag skulle gärna se fler som dig ist för t.ex. alla metrosexuella pretty boys som driver omkring. Full respekt.

Det är så det ligger till :whistling: trodde du drog konstiga vitsar för att få mig att se dum ut inför andra :confused: förlåt umberto!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Samlar" är väl kanske ett olämpligt ord, men jag håller på med terrariedjur och har ju en del. Kanske kan man kalla det för en samling?

tror tillochmed det var nån liten disskusion om mitt, lite udda, intresse för ett antal år sedan, om någon nu ens minns att jag någonsin vart här innan igår...:doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Samlar" är väl kanske ett olämpligt ord, men jag håller på med terrariedjur och har ju en del. Kanske kan man kalla det för en samling?

tror tillochmed det var nån liten disskusion om mitt, lite udda, intresse för ett antal år sedan, om någon nu ens minns att jag någonsin vart här innan igår...:doh:

Japp, du hade spindlar. Om jag nu inte gått och fått det hela om bakfoten. Vilket jag inte borde ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...