Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att välja själv är dock befängt.

Vi är inte jättemånga som är med, och således vet folk ungefär vad dom går för. Aim_map är således också helt onödigt då den person man väljer vet om han kommer vinna eller förlora. Jag vet t.ex. att JSHC och Tossie är bra mycket bättre än mig. Därför vill jag egentligen inte möta dessa på en Aim_map.

Lottning är egentligen det ända rätta. Vi borde sätta ett sista anmälningsdatum, för att sedan lotta alla lag. Ser vi att något lag blir allt för ojämt (för bra eller dåligt) så går det att göra dom sista justeringarna inom ett satt datum. När lagen sedan är lottade så bör vi istället köra en simpel mr12/15 på dust2 för att just få igång teamet, lära känna varandra lite, veta vad folk går för. Att köra solo på en Aim_map säger egentligen ingenting om hur en person fungerar i grupp på en riktig bana. Alla kan sitta still vid en låda och hålla siktet i huvudhöjd och skjuta HS på HS utan vidare skills faktist.

Själv jobbar jag, så jag kan t.ex. inte köra dessa Aim_map uttagningar på vardagar, och då återstår bara helger, vilket jag prioriterar annat än en showdown på en Aim_map.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När ska ni spela? Om ni ska spela denna helg kan inte jag vara med.

DATE:

14-20 Mars (en match om dagen)

Jag slumpar lagen igen som jag gjorde sisst fast på nytt nu, denna gången gör jag 4 lag med 4 spelare i varje.

Lagen är färdiga innom 24 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DATE:

14-20 Mars (en match om dagen)

Jag slumpar lagen igen som jag gjorde sisst fast på nytt nu, denna gången gör jag 4 lag med 4 spelare i varje.

Lagen är färdiga innom 24 timmar.

Jahapp. Då får ett lag bara 3 personer då? Eller så får du fixa att det laget med 3 börjar på söndag kväll eller måndag.

Eller så får du fixa en ny person helt enkelt.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer nog ändå inte gå att hitta en tid som går för absolut alla, så det bästa är väl att köra alla matcher när alla kan om ni förstår. Om Lag 1 bara kan på helger så kör lag 1 på helgerna och om lag 2 bara kan mån-ons då kör dom bara då osv.

Men även det är ett dåligt förslag. Så, jag vet inte hur man ska göra med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan vi isåfall bara ta ett mycket långsiktit datum. Vi vet att flera inte kommer kunna 14-20. Ta någon helg i mitten av April. Då har vi ett datum långt fram som antagligen mer kan vara med på, då behöver ni heller inte boka andra saker på just det datumen. Ni som är sugna på att spela direkt får bara vänta. Bättre än att vänta än att inte spela alls. Bra/Dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde släppa in folk som "reserver" för de som inte kan spela osv.

Ursäkta att lagen inte blivit klara än, det har vart en hel del prov i skolan och har inte haft tid.

Vi får göra så att vi får spela på helgerna, typ söndagar. Fredag och lördag vill jag inte prioritera på cs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...