Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

NY INFO! FASTSTÄLLDA DATUM!

Ja, då råttan dragit så tar jag iaf tag i detta så vi får ut något ur det.

För det första, ville fråga er om ett nytt system. Det känns bara dåligt att Lag 1 inte får möta lag 3 respektive lag 4. Och om dom går till final trots att de bara vunnit en match. Det känns inte rimligt. Men det har gjorts för att vi ska hinna med. Så, jag undrar om det går bättre med att alla lag möter alla lag? Isåfall kommer det se ut så här. Matcherna kommer spelas på en och samma dag. På så sätt slipper vi allt strul.

18.00 Lag 1 - Lag 2

18.00 Lag 3 - Lag 4

20:00 Lag 1 - Lag 4

20:00 Lag 2 - Lag 3

22:00 Lag 1 - Lag 3

22:00 Lag 2 - Lag 4

Den som vinner flest matcher, alltså får mest poäng möter i semifinalen den som fick minst. Lagen som slutade på andra respektive tredje plats möter varandra i semifinalen. Semifinalen respektive finalen spelas dagen efter.

19:30 Semifinal 1 (Laget på plats nummer 1 vs. Laget på plats nummer 4)

19:30 Semifinal 2 (Laget på plats nummer 2 vs. Laget på plats nummer 3)

21:30 Bronsmatch (Om detta vill genomföras)

21:30 Final

Gruppspelet spelas den 19 April (Lördag) vecka 16.

Semifinalerna och finalen samt en eventuell bronsmatch spelas 20 April (Söndag) vecka 16.

Vilka tider? - Se ovanför. Vi följer dom tiderna. Både 19 och 20 April. Alltså gäller bara dom tiderna.

Hur kör vi? - Vi kör som R8N från början har lagt upp det. 3maps. Börja på Dust2, vidare på Nuke och en eventuell avslutning på Inferno.

Misstänker fusk? - Vi kommer INTE ta print screens eller recorda före match för att se om vi har fusk på eller ej. Vi låter våran heder avgöra. Om man dock är särskilt säker på att någon fuskar och man kan betyga det på något sätt så kan en ev. kontroll göras. Men ännu en gång. Fuska är bara tråkigt.

Vilka inställningar kör vi med? - Det överlåter jag till JSHC att skriva. Jag är inte så redigt bra på just den fronten, så vore bra om du skrev vad vi kommer köra med för inställningar.

Jag kan inte vara med? - Om du inte kan vara med, så finns det inget att göra åt det. Vi har satt ett datum hyfsat långt fram och om du inte kan vara med tas en reserv in. Reserver kan i nödfall även vara folk som man känner IRL. Men se bara till att dom är i ungefär lika bra klass som den som inte kan vara med. Om ni inte får ihop ett lag på fyra personer så ställs matchen in och det lag med 4 personer vinner automatiskt. Om ni får ihop den fjärde till en senare match så kör ni på. Den förra matchen spelas inte om, förutom om båda är med på det, men då efter den sista matchen är spelad som börjar 22:00.

Vad vinner man? - Ingenting. Den här turneringen är gjorde för att ha en rolig turnering tillsammans. Och det man vinner är ära och bli hyllad som GTAsajtens bästa CS-lag.

Jag har andra frågor eller behöver hjälp - Skriv/Fråga i tråden. Vi besvarar gärna era frågor.

Okej JS. Vi gör väl så. Qouatar mitt inlägg pga ny sida. Risk för att någon missar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skapa en ny istället och be Stell skrota denna?

Ska fråga honom ja.

Blir tyvärr tvungen att dra mig ur, är inte hemma den 19:e april.

Synd, verkligen. Men som sagt så vill jag inte ändra på varken datum eller tider. Om jag gör det så brister någon annan ut att han inte kan spela på den dagen och om jag ändrar igen och igen .. osv osv. Ja, hoppas du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...