Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är inte VM, rysshopp kan vi väll undvika om man blir beskjuten. :teehee:

Ni får ha villka inställningar som helst på spelt, skulle endå aldrig gå att kolla, right? :)

Men ska vi köra såhär då?

Dust2 - Inferno - (ev.) Nuke

:confused:

Inga rysshopp? :'( Ska vi säga att man inte får använda vapen, man måste ha nightvision och no sound? Det är ju trotts allt inte VM. Förlåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får ha villka inställningar som helst på spelt, skulle endå aldrig gå att kolla, right? :confused:

Går att se 16/32bits om man tar smokeprints.

Rysshopp borde vara tillåtet, visst, i stort sett alla använder scripts, but hey, det är ju inte VM som du sa.

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anmälde mig den 8 mars, de flesta andra den 6 mars. Så 3 dagar efter trådstart är försent?

Sista som står på listan är Hew, och han anmälde sig den sjätte.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=986209

Fast jag vet ju inte om listan är skriven i den ordningen folket anmält sig, eftersom inte Stammper står med. Han anmälde sig innan Hew.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan vi inte spela cbble då? :confused:

Många har inte spelat den så mycket och är antagligen ovana. Och då måste man börja lära in sig vad alla platser heter och vart man ska gå och taktiken blir lidande. Bättre med de vanligaste mapsen där alla vet vart allt är osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många har inte spelat den så mycket och är antagligen ovana. Och då måste man börja lära in sig vad alla platser heter och vart man ska gå och taktiken blir lidande. Bättre med de vanligaste mapsen där alla vet vart allt är osv.

Okej, Men då måste jag lära mig alla platser på nuke istället ><.

Cbble är ju nästan den roligaste mappen, Även fast det är en CT map.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Men då måste jag lära mig alla platser på nuke istället ><.

Cbble är ju nästan den roligaste mappen, Även fast det är en CT map.

Den är inte lite ct map heller, visst den funkar på stora, seriösa turneringar, men knappast här, dessutom är det nog fler som kan nuke än cobblestone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi diskuterade lag uppsättning så kom du stellhell och ville vara med.

Men efter jag blev kallad bög av dig så känner jag mig inte speciellt sugen på att lägga ner tid och fixa en plats åt dig. :cry:

Ber om ursäkt om jag missat stammper, en hel del att hålla koll på, har ju inte super lätt med skolan och det, ligger på G/G+ ibland ett VG på mina prov om jag har tur, enligt mig är det ganska tight så jag hinner inte med så mycket här.

Är stammper fortfarande intresserad kan han hoppa in om någon hoppar av turneringen eller fungera som avbytare åt alla lag? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi diskuterade lag uppsättning så kom du stellhell och ville vara med.

Men efter jag blev kallad bög av dig så känner jag mig inte speciellt sugen på att lägga ner tid och fixa en plats åt dig. :cry:

Ber om ursäkt om jag missat stammper, en hel del att hålla koll på, har ju inte super lätt med skolan och det, ligger på G/G+ ibland ett VG på mina prov om jag har tur, enligt mig är det ganska tight så jag hinner inte med så mycket här.

Är stammper fortfarande intresserad kan han hoppa in om någon hoppar av turneringen eller fungera som avbytare åt alla lag? =)

Så personer du inte gillar får inte vara med?

StellHell har nog kallat alla på det här forumet för både det ena och andra, så det är inget att haka upp sig på, han är bara lite ledsen för att han inte har något socialt liv kvar nu med hans jobb :w000t::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...