Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Så personer du inte gillar får inte vara med?

StellHell har nog kallat alla på det här forumet för både det ena och andra, så det är inget att haka upp sig på, han är bara lite ledsen för att han inte har något socialt liv kvar nu med hans jobb :ph34r::P

Precis. Han har nog aldrig hyllat någon eller gett någon cred. Han är alltid lite tjurig, speciellt med jobbet som Qouad säger :w000t:

Ehm, vad ger 16 bits för fördel? :cry:

Du ser bl.a igenom smokes. Och det vet du vad det kan resultera i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pfft, de som träffat Stell IRL vet att han egentligen är en snelhest :P

Fortfarande samma tider som gäller?

Tid och datum får bestämmas mellan lagen tycker jag själv. =)

Kan tänka mig att han är tyken bakum dator skärmen men i verkligheten en blyg liten kille :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tid och datum får bestämmas mellan lagen tycker jag själv. =)

Kan tänka mig att han är tyken bakum dator skärmen men i verkligheten en blyg liten kille :cry:

Kan ju säga att han är långt ifrån blyg, kan bevisas genom att han drog med sig en helt okänd kille med en sladd knuten runt armarna och drog runt med på DH, anyways on-topic now pl0x innan Stell tar fram sin banstix.

Turneringen börjar förändras för mycket nu, kanske dags att fastsätta regler och inte ändra på dem? Vore ju lite kasst om något lag spelar sin match och reglerna ändras efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Kan ju säga att han är långt ifrån blyg, kan bevisas genom att han drog med sig en helt okänd kille med en sladd knuten runt armarna och drog runt med på DH, anyways on-topic now pl0x innan Stell tar fram sin banstix.

Turneringen börjar förändras för mycket nu, kanske dags att fastsätta regler och inte ändra på dem? Vore ju lite kasst om något lag spelar sin match och reglerna ändras efteråt.

Okej, reglerna som är sagda från och med nu gäller,

Första banan:

de_dust2

Andra banan

de_nuke

Tredje banan (ev.)

de_inferno

sv_timelimit 110

-

Dom reglerna får det bli, vill någon till lägga nått?

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta bort timelimit? :cry:

Sätt D2 som första. (då näst intill alla kan den) Sen kan du göra som du vill.

Alla måste ha samma tid för varje rond så en match spelar nått lag med 10 minuter för T att planta medans andra lag spelar med 30 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mp_buytime 0.25

mp_roundtime 1.75

mp_friendlyfire 1

mp_c4timer 35

mp_freezetime 15

mp_forcechasecam 2

mp_forcecamera 2

mp_fadetoblack 0

mp_footsteps 1

mp_flashlight 1

mp_autocrosshair 0

mp_limitteams 0

mp_logfile 1

mp_logmessages 1

mp_autoteambalance 0

mp_autokick 0

mp_tkpunish 0

mp_hostagepenalty 0

mp_chasecam 1

mp_friendly_grenade_damage 1

mp_allowmonsters 0

mp_ghostfrenquency 0.1

mp_chattime 15

mp_timelimit 0

mp_winlimit 0

mp_mirrordamage 0

mp_timelimit 0

mp_maxrounds 0

mp_startmoney 800



sv_aim 0

sv_cheats 0

sv_maxspeed 320

sv_gravity 800

sv_airmove 1

sv_airaccelerate 10

sv_alltalk 0

sv_bounce 1

sv_clipmode 0

sv_friction 4.000

sv_stepsize 18

sv_stopspeed 75.000

sv_wateraccelerate 10

sv_waterfriction 1

sv_proxies 2

Dock skall alla ovanstående kommandon inte användas då de ändras när man RSar osv..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka lag får spela på din server då R8N?

Jo, D2, Nuke, Inferno passar bra.

Hur gör vi med vent då?

Alla lag fixar en "Egen" ?

Tror nog det är bättre att ni hyr en server, på E-S kostar det 2kr för en timma tror jag, 3kr för 1.5.

Vent får ni nog skaffa själva, ska väl inte vara några större problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog det är bättre att ni hyr en server, på E-S kostar det 2kr för en timma tror jag, 3kr för 1.5.

Vent får ni nog skaffa själva, ska väl inte vara några större problem?

Jadå, vent går väll att fixa men server som fungerar hyffsat .. Vi får väll fixa någon som kan betala då. hihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju säga att han är långt ifrån blyg, kan bevisas genom att han drog med sig en helt okänd kille med en sladd knuten runt armarna och drog runt med på DH, anyways on-topic now pl0x innan Stell tar fram sin banstix.

Ganska säker på att han själv sagt att han är väldigt blyg.

Men men ... försök få lite fjutt på det här nu så vi kan spela snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi diskuterade lag uppsättning så kom du stellhell och ville vara med.

Men efter jag blev kallad bög av dig så känner jag mig inte speciellt sugen på att lägga ner tid och fixa en plats åt dig. :confused:

Ber om ursäkt om jag missat stammper, en hel del att hålla koll på, har ju inte super lätt med skolan och det, ligger på G/G+ ibland ett VG på mina prov om jag har tur, enligt mig är det ganska tight så jag hinner inte med så mycket här.

Är stammper fortfarande intresserad kan han hoppa in om någon hoppar av turneringen eller fungera som avbytare åt alla lag? =)

Haha, patetiskt. Jag sa "gay" när du lämnade en PCW för att gå och sola. Inte sexuellt utan att solariesolning är en femenin sak att göra. Kan meddela att både kicken och qouad har fått smaka på mycket värre muntugg på vent. Så kom inte med sånt skitsnack. Detta var dessutom långt över en vecka efter att jag hade anmält mig, så nedu, den gubben gick inte.

F.ö. bryr sig ingen om dina studier. Har du inte tid skulle du aldrig startat turneringen.

Så personer du inte gillar får inte vara med?

StellHell har nog kallat alla på det här forumet för både det ena och andra, så det är inget att haka upp sig på, han är bara lite ledsen för att han inte har något socialt liv kvar nu med hans jobb :(:lol:

Du är en sån liten hora!

Precis. Han har nog aldrig hyllat någon eller gett någon cred. Han är alltid lite tjurig, speciellt med jobbet som Qouad säger :)

Du ser bl.a igenom smokes. Och det vet du vad det kan resultera i.

Klart jag credar folk, men bara när dom förtjänar det. Och ja, mitt jobb är ett helvete på det sociala, så har inte mycket till fritid längre vilket gör mig lite härsken.

Pfft, de som träffat Stell IRL vet att han egentligen är en snelhest :(

Fortfarande samma tider som gäller?

SNELHEST? "Öööh, stell. Ska du med o röka eller?!" "Nejje! Stör inte mitt WoWlirade". Det är inte snelhest. :angry:

Kan tänka mig att han är tyken bakum dator skärmen men i verkligheten en blyg liten kille :D

Kan du ha mer fel? Du vet onekligen ingenting om mig, så uttala dig inte äns. Jag är ingen liten P12'a som dom du beskriver är. Vent-stell är så mycket likare vardags-stell än vad forum-stell någonsin kommer vara.

Kan ju säga att han är långt ifrån blyg, kan bevisas genom att han drog med sig en helt okänd kille med en sladd knuten runt armarna och drog runt med på DH, anyways on-topic now pl0x innan Stell tar fram sin banstix.

Precix. Det var Fnattis som jag aldrig träffat innan. Hade snackat lite på DChubben under DH första natten, sen drog vi ut på upptäcksfärd.

Ganska säker på att han själv sagt att han är väldigt blyg.

Men men ... försök få lite fjutt på det här nu så vi kan spela snart.

Jag är blyg.. i kvinnligt sällskap. Är dock inte den första som presenterar sig och leker lajbans direkt bland nytt folk. Behövs dock inte mycket kvalitetstid alls för att få mig att stå i centrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, patetiskt. Jag sa "gay" när du lämnade en PCW för att gå och sola. Inte sexuellt utan att solariesolning är en femenin sak att göra. Kan meddela att både kicken och qouad har fått smaka på mycket värre muntugg på vent. Så kom inte med sånt skitsnack. Detta var dessutom långt över en vecka efter att jag hade anmält mig, så nedu, den gubben gick inte.

F.ö. bryr sig ingen om dina studier. Har du inte tid skulle du aldrig startat turneringen.

Du är en sån liten hora!

Kan du ha mer fel? Du vet onekligen ingenting om mig, så uttala dig inte äns. Jag är ingen liten P12'a som dom du beskriver är. Vent-stell är så mycket likare vardags-stell än vad forum-stell någonsin kommer vara.

Jag är blyg.. i kvinnligt sällskap. Är dock inte den första som presenterar sig och leker lajbans direkt bland nytt folk. Behövs dock inte mycket kvalitetstid alls för att få mig att stå i centrum.

Ja, nu minns jag det där. Men haha, alla som satt i venten då tänkte det, Stell sa det bara åt oss.

Visst är du.

Å andra sidan kommer nog folk aldrig inse att de flesta bara spelar på sajten. Först när man gör det som man verkligen börjar tycka att det faktiskt är kul här :confused:

var det ja, minns inte i vilken tråd det var, bara att du nämnt något om att du var blyg.

...Kommer säkert vara folk som lämnar återbud osv. skulle du, R8N, varit smart nu hade du skrivit upp alla som inte kommit med trots att de ville vara med på reservlista. Sen undrar jag över FerkurZ, skrev inte han något i stil med att han skulle vilja vara med, men inte kunde, för att han bara har laptop? Eller drömde jag det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han sa aldrig att han inte kunde vara med, tror bara att han påpekade att han hade en lappe.

Hmms, läste igenom tråden och tror nog du har rätt ändå Quouad, tror inte att han skrev upp sig, bara att han sa att "det vore skojj att vara med, but i only haz laptop"

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...