Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Han sa aldrig att han inte kunde vara med, tror bara att han påpekade att han hade en lappe.

Hmms, läste igenom tråden och tror nog du har rätt ändå Quouad, tror inte att han skrev upp sig, bara att han sa att "det vore skojj att vara med, but i only haz laptop"

Precis, vilket antagligen ger oss en ledig plats?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, patetiskt. Jag sa "gay" när du lämnade en PCW för att gå och sola. Inte sexuellt utan att solariesolning är en femenin sak att göra. Kan meddela att både kicken och qouad har fått smaka på mycket värre muntugg på vent. Så kom inte med sånt skitsnack. Detta var dessutom långt över en vecka efter att jag hade anmält mig, så nedu, den gubben gick inte.

Kan du ha mer fel? Du vet onekligen ingenting om mig, så uttala dig inte äns. Jag är ingen liten P12'a som dom du beskriver är. Vent-stell är så mycket likare vardags-stell än vad forum-stell någonsin kommer vara.

Du kanske inte är en p12 men du beter dig iallafall som en, tror inte alla 30 åringar går omkring och lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag.

Får väll leva med det bara antar jag, peace :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske inte är en p12 men du beter dig iallafall som en, tror inte alla 30 åringar går omkring och lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag.

Får väll leva med det bara antar jag, peace :confused:

Ja för det är verkligen ovanligt bland ungdomar idag att säga sådana ord.

Dessutom, varför är FerkurZ med på listan?

Har inte direkt någon favorit nu, men jag vet vad P-C (mfl.) kan göra med ett halvdant lag, har själv upplevt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kanske inte är en p12 men du beter dig iallafall som en, tror inte alla 30 åringar går omkring och lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag.

Får väll leva med det bara antar jag, peace :confused:

Kan du antyda på någon som gör mig P12? Du däremot har större tendenser till P12 då du fryser ut folk från saker för dom inte gör/säger som du vill. Vilket bara är egoistiskt. Sen letar du efter bortförklaringar när du själv har gjort fel. Jag är också långt ifrån 30, så se mig inte som gubbe än, även om jag är fyra år äldre än dig.

Sen ser jag inte var du får "..lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag." ifrån. Vi kan summera våran vent kväll med;

<40 minuter utav>

"Gött gubbar"

"Härligt!"

"Men underbart!"

"Det är synd gubbar"

"Nu tar vi dom"

"Tagga"

<Råttan disconnectar från PCW>

"Jag drar nu, jag ska gå och sola"

"Haha, gay"

"Ja, men solen lyser här ute, tjarrå" (klockan var sent, sent.. Så nej, solarie var det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du antyda på någon som gör mig P12? Du däremot har större tendenser till P12 då du fryser ut folk från saker för dom inte gör/säger som du vill. Vilket bara är egoistiskt. Sen letar du efter bortförklaringar när du själv har gjort fel. Jag är också långt ifrån 30, så se mig inte som gubbe än, även om jag är fyra år äldre än dig.

Sen ser jag inte var du får "..lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag." ifrån. Vi kan summera våran vent kväll med;

<40 minuter utav>

"Gött gubbar"

"Härligt!"

"Men underbart!"

"Det är synd gubbar"

"Nu tar vi dom"

"Tagga"

<Råttan disconnectar från PCW>

"Jag drar nu, jag ska gå och sola"

"Haha, gay"

"Ja, men solen lyser här ute, tjarrå" (klockan var sent, sent.. Så nej, solarie var det)

Ingen tvekan om att det var solarie som det skulle solas i. Nästan lika uppenbart som att din kommentar bara var en vänskaplig pik.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är inte med, R8N böt ut dig och satte in StellHell ser jag nu.

Amen :confused: , jag börjar tvivla.

Kan du antyda på någon som gör mig P12? Du däremot har större tendenser till P12 då du fryser ut folk från saker för dom inte gör/säger som du vill. Vilket bara är egoistiskt. Sen letar du efter bortförklaringar när du själv har gjort fel. Jag är också långt ifrån 30, så se mig inte som gubbe än, även om jag är fyra år äldre än dig.

Sen ser jag inte var du får "..lägger småkommentarer eller är allmänt elak varje dag." ifrån. Vi kan summera våran vent kväll med;

<40 minuter utav>

"Gött gubbar"

"Härligt!"

"Men underbart!"

"Det är synd gubbar"

"Nu tar vi dom"

"Tagga"

<Råttan disconnectar från PCW>

"Jag drar nu, jag ska gå och sola"

"Haha, gay"

"Ja, men solen lyser här ute, tjarrå" (klockan var sent, sent.. Så nej, solarie var det)

Du är trevlig som fan, t.o.m när du är arg, det är ju r8n det är fel på i detta fallet :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen :confused: , jag börjar tvivla.

Du är trevlig som fan, t.o.m när du är arg, det är ju r8n det är fel på i detta fallet :/

Se där, är detta samma Kicken som innan vi började spela med honom?

"Nej vadå? seriöst kommer Stellan in hit? Jag kommer inte våga prata"

"Alltså, jag sitter och skakar, menar du att StellHell vill spela med oss?"

"- Har du frågat honom? E han påväg?

*tystnad*

- Erkänn att du sitter nervöst och kollar om han kommer in på vent snart? (jag)

- Men ja! Skojar du?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Kopierar direkt av nu ..

QUOTE (Qouad @ Mar 19 2008, 08:34)

Precis, vilket antagligen ger oss en ledig plats?

Mhm, gief stellhell.

Tog det som att du gav honnom en plats.

EDIT:

stellhell jag skiter i detta nu och skiter i om folk säger att jag gjort fel eller nått sånnt. :confused:

Ganska uppenbart att folk är på stellhells sida :angry:

Går inte att diskutera med någon som inte kan ha fel, och när man är en armé på två ben så.

Tillbaka till turneringen ..

Ska du ha din plats tillbaka JSHC?

Redigerad av R8N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...