Jump to content

CS Turnering


R8N
 Share

Recommended Posts

Jag håller faktist med kicken lite grann i frågan.

Sluta skryt att du kan lägga upp en server, Det kan vi alla om vi bara vill.

Sen tycker jag fortfarande 3on3.

Var snäll och sitera när jag skryter om det, :D :D :D

Om du inte visste så är det bara att ta New Game och sen sv_lan 0 i consollen om man vill göra en enkel. ;)

Och vore kul om alla tog lite ansvar och pratade med den personen dom ska möta på aim_map och gjorde upp det så att jag slipper ta kontakt med 16 personer och ordna server till dom. Annars finns det risk att det aldrig blir av :P

Jag kan hjälpa några stycken. :teehee:

(alltså hela grejjen är bara på skojj, hoppas att dom flesta tycker precis som mig, har lagt märke till att vissa tar det på blodigaste allvar och det gillar vi inte) :P

Hade bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 296
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om det inte blir 3on3 utan 4on4 vill jag gärna se ett gruppspel indelat i två delar. 1. Alla möter alla, den som blir sist åker ut. 2. Alla möter alla och den som blir sist åker ut igen. Så har vi final samt match om 3 respektive 4 plats. Så en liten final och en stor. Vad sägs om det? Eller hur vill ni att grupperna ska skötas?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var snäll och sitera när jag skryter om det, :D :D :D

Om du inte visste så är det bara att ta New Game och sen sv_lan 0 i consollen om man vill göra en enkel. ;)

Och vore kul om alla tog lite ansvar och pratade med den personen dom ska möta på aim_map och gjorde upp det så att jag slipper ta kontakt med 16 personer och ordna server till dom. Annars finns det risk att det aldrig blir av :P

Jag kan hjälpa några stycken. :teehee:

(alltså hela grejjen är bara på skojj, hoppas att dom flesta tycker precis som mig, har lagt märke till att vissa tar det på blodigaste allvar och det gillar vi inte) :P

Hade bra.

Sitera? Vad är det? Menar du Citera?

Jag vet redan hur man gör en egen server, och det stavas Console. men men.

Du har inte direkt skrytit, Men det låter som du gör det..

Kicken, Bra idé den tycker jag vi ska köra på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitera? Vad är det? Menar du Citera?

Jag vet redan hur man gör en egen server, och det stavas Console. men men.

Du har inte direkt skrytit, Men det låter som du gör det..

Kicken, Bra idé den tycker jag vi ska köra på?

Stor bokstav efter punkt.

Liten bokstav efter kommatecken.

Bra idé den tycker jag vi ska köra på?

Vadfan, varför är frågetecknet där?

Jag vill dra igång nu btw. Jobbigt att vänta

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, tycker vi är lite för hårda mot r8n. Det enda han vill är ju att göra en turnering och att alla ska vara glada och lyckliga. Visst, han må inte vara rätt man att hålla i den, men liksom, vi borde inte ösa in för mycket kritik. Det enda han vill är ju att vi ska kunna köra och va' glada, typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitera? Vad är det? Menar du Citera?

Jag vet redan hur man gör en egen server, och det stavas Console. men men.

Du har inte direkt skrytit, Men det låter som du gör det..

Kicken, Bra idé den tycker jag vi ska köra på?

Du får faktiskt lära dig att hålla käften!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, tycker vi är lite för hårda mot r8n. Det enda han vill är ju att göra en turnering och att alla ska vara glada och lyckliga. Visst, han må inte vara rätt man att hålla i den, men liksom, vi borde inte ösa in för mycket kritik. Det enda han vill är ju att vi ska kunna köra och va' glada, typ.

Och därmed så bör det ju egentligen köras på hans villkor, då han är den som drog igång hela skiten. Att någon annan hoppar in och tar över är väl rätt otacksamt. Då är det bättre att skapa en egen tråd - och turnering - tycker jag.

Edit: Jag kritiserar dock inte att annat folk kommer med idéer och tips om hur det hela skall genomföras - det är givetvis ett måste om man ska kunna locka folk till något liknande.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och därmed så bör det ju egentligen köras på hans villkor, då han är den som drog igång hela skiten. Att någon annan hoppar in och tar över är väl rätt otacksamt. Då är det bättre att skapa en egen tråd - och turnering - tycker jag.

Fast å andra sidan; ska det bli en turnering är det väl lika bra att den blir så bra som möjligt? Visst, det kan vara kul att bara lattja lite men om man fixar allting så alla, eller i alla fall så många som möjligt, blir nöjda kommer det bli roligare och bättre, oavsett ifall man lattjar eller inte. Huvudsaken är väl turneringen, och inte vem som håller i det? Därför borde den som klarar det bäst hålla i det.

But hey - jag ska inte ens vara med. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast å andra sidan; ska det bli en turnering är det väl lika bra att den blir så bra som möjligt? Visst, det kan vara kul att bara lattja lite men om man fixar allting så alla, eller i alla fall så många som möjligt, blir nöjda kommer det bli roligare och bättre, oavsett ifall man lattjar eller inte. Huvudsaken är väl turneringen, och inte vem som håller i det? Därför borde den som klarar det bäst hålla i det.

But hey - jag ska inte ens vara med. :teehee:

Mjo, jag editerade in det lite sent. Att folk ska komma med tips och idéer på hur hela grejen skall genomföras är givetvis ett måste för att det ska bli lyckat. :P Mindre snällt är det väl att gå in och halvt påpeka att det är bättre att en själv tar över då det är någon annan som faktiskt har kommit upp med hela idéen och liknande.

Men jag ska heller inte vara med så jag ska väl inte yttra mig allt för mycket. :D

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, jag editerade in det lite sent. Att folk ska komma med tips och idéer på hur hela grejen skall genomföras är givetvis ett måste för att det ska bli lyckat. :teehee: Mindre snällt är det väl att gå in och halvt påpeka att det är bättre att en själv tar över då det är någon annan som faktiskt har kommit upp med hela idéen och liknande.

Men jag ska heller inte vara med så jag ska väl inte yttra mig allt för mycket. :P

Nej jag vet, det känns inte vidare schysst att någon annan skulle ta över. R8N kan säkert fixa det här, alla verkar så missnöjda bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:teehee::P:D

Det känndes faktiskt bra att läsa det där ni skrev, faktiskt jätte bra! :D

Jag tycker också om att ni kommer med förslag om hur ni tycker det ska vara eftersom jag vill att så många som möjligt ska ha roligt. :P

Men som sagt, vore det för mycket begärt att ni kontaktade den person ni ska möta 1on1 eller? :D

Själv ska jag ta kontakt med hew och adda hans msn. ;)

Och jag kan erkänna att jag kanske inte är den rätta för att hålla i den så om någon frivilligt erbjuder sin hjälp är jag mer än tacksam! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...